Sa početkom letnjeg reda vožnje, od 16. juna, "Železnice Srbije" pustiće u rad Kol centar, kako bi putnicima bio obezbedjen viši nivo informisanja od dosadašnjeg.
Sa početkom letnjeg reda vožnje, od 16. juna, "Železnice Srbije" pustiće u rad Kol centar, kako bi putnicima bio obezbedjen viši nivo informisanja od dosadašnjeg."Kol centar" treba da omogući optimalno primanje poziva i pružanje informacija korisnicima usluga srpskih železnica, rečeno je Tanjugu u Medija centru tog preduzeća, uz napomenu da će u prvoj fazi taj centar moći da bude korišćen samo na teritoriji Beograda, a nešto kasnije i u čitavoj Srbiji.
"Železnica Srbije" planiraju da prošire i unaprede taj sistem uključivanjem poruka preko mobilnog telefona (SMS), elektronske pošte i faksova, a vrednost idejnog projekta procenjena je na oko 800.000 dinara, naveli su predstavnici srpske železnice.
Preko Kol centra putnici će moći da dobiju informacije o redu vožnje u medjunarodnom, domaćem i gradskom saobraćaju (Beovoz), o ceni karata, izmenama u redu vožnje, kao i podatke o turističkoj ponudi muzejskih vozova "Romantika" i "Beo Romantika".
Putnicima će takodje biti dostupne i informacije o komercijalnim programima, odnosno rezervacijama za velike turističke grupe.
Tehnologija rada "kol centra" zazniva se na paralelnom radu pet operatera, uz interaktivne odgovore putem govornih poruka, dok će istovremeni pristup sistemu imati 30 korisnika.
Rad operatera biće pod nadzorom, a razgovor s klijentima biće snimani.
(Tanjug)