• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Apex: Bus plus radi u korist Beograđana

Izvor Tanjug

Kompanija "Apex Solution Technology", koja u javnom gradskom prevozu u Beogradu održava sistem naplate karata Busplus, negirala je navode iz SNS da BusPlus ne daje rezultate.

 Apex: Bus plus radi u korist Beograđana     Izvor: MONDO, Petar Stojanović

Izvor: MONDO, Petar Stojanović

Kompanija "Apex Solution Technology" je odbacila navode šefa odborničke grupe Srpske napredne stranke u Skupštini Beograda Aleksandra Jovičića i pozvala ga da se bliže upozna sa radom kompanije i tog sistema.

Kako se navodi u saopštenju kompanije, "Apex Solution Technology" je spremna da na uvid pruži sva dokumenta i informacije neophodne za istinsko razumevanje njene uloge u javnom prevozu Beograda, njegovih nadležnosti i "svega što pruža za nadoknadu od 8,53 odsto, kao i koristi koje Beograd i njegovi građani imaju od uvođenja sistema Busplus".

"Apex Solution Technology" je podsetila da Busplus sistem nije uveden samo da bi se povećala prodaja karata već da bi se uveo finansijski red u sistem javnog prevoza i osavremenila naplata i prodaja karata.

"U Beogradu danas ne postoji crno tržište karata, a umesto papirnih markica koje su svakog meseca štampane u različitim bojama, danas se koriste plastične karte. Nekada je bilo 26 prodajnih mesta, danas ima više od 2.000. Ugradili smo više od 8.000 validatora, driver panela i obezbedili više od 100 različitih izveštaja potrebnih za dalje unapređenje javnog prevoza u Beogradu", navodi se u saopštenju.

Kako se dodaje građani Beograda danas mogu precizno da se informišu kada dolazi prevoz. "Tačno se zna gde je svaki autobus, tramvaj, trolejbus, kada je koji vozač krenuo i da li je ispoštovao broj radnih sati. Takođe, precizno se zna koliko je prevezao svaki autoprevoznik i koliko novca za to treba da dobiju iz gradske kase. Tako su racionalizovani troškovi i smanjeni u prvih godinu dana za osam miliona evra", saopšteno je.

"Apex Solution Technology" poručila je i da ta kompanija u ovom trenutku zapošljava 270 kontrolora i da, na osnovu ugovora sa Gradom Beogradom, treba da zaposli još 200.

"Ne postoji nijedna stavka ugovora koju kompanija Apex ne ispunjava. Za manje prihode su odgovorni samo oni sugrađani koji koriste prevoz a ne plaćaju ga, čime se svi oni koji poštuju red i zakon stavljaju u neravnopravni položaj", zaključuje se u saopštenju kompanije.

Šef odborničke grupe SNS Jovičić juče je istakao da je neophodno ozbiljno razmotriti opciju prekida saradnje sa tom firmom.

Kako je naveo u pisanoj izjavi medijima, prihod od naplate karata u gradskom prevozu u julu 2012. godine iznosio je 557 miliona dinara, a u julu ove godine 549 miliona, U međuvremenu je, kako tvrdi, zaposleno još 700 kontrolora sa ciljem da poboljšaju naplatu karata i doprinesu povećanju prihoda.

"To se nije desilo i zabeležen je manjak od osam miliona u odnosu na isti period prošle godine. Ovim poslednjim potezom je pogoršana i onako loša situacija u gradskom prevozu, a za to vreme BusPlus i dalje uzima svojih 8,53 posto", kaže Jovičić i zaključio:

"Upravo zbog toga još jednom pozivam nadležne da redefinišu svoju politiku javnog saobraćaja, jer je očigledno da se ovakvim postupanjem problem ne rešava."

Komentari 11

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Jovica

Gradski prevoz je socijalna kategorija, kako god se gledalo. Ljudi moraju da odu kod lekara, na posao, deca moraju u školu,nije hoće-neće, moraju. Kad nešto moraš, a u vezi je sa tvojim zdravljem, životom uopšte, onda je to socijalna kategorija. Ajde da ne bude baš džabe, ali prikladno socijalnoj situaciji u zemlji. Ako neko prima 20.000 do 25.000 dinara platu, ili penziju, onda Gradski prevoz ne sme da bude više od 1000 dinara. Pa ti autobusi su kupljeni našim parama, budžet se puni iz naših džepova, ne mogu onda da nas deru sa cenama prevoza u NAŠIM autobusima. A kradja sa BusPlus, da ne komentarišem, trebala bi mi cela strana.

Dragan

Sta gradjani imaju od vasih tehnikalija kada se voze u starim i razvaljenim autobusima koji svako malo zavrsavaju pokvareni izmedju stanica.Za.ebali ste nas gospodo u dosluhu sa vasim kompanjonima iz gradske vlasti i vasim kumovima,burazerima i pobratimima.Pozivam sve zainteresovane da dodju na protest 2. Septembra na trgu repubilke protiv bus+,otimanja zemlje,gladi,siromastva,nepravde (nek svako dopise sta ga boli) i pre svega politicara koji su sve ovo zakuvali.Dajmo im otkaz 2. Septembra jer oni rade za nas a ne mi za njih.Mi smo im poslodavci i zato sto lose rade i ne ispunjavaju obaveze OTKAZ SVIM POLITIKUSIMA.Vreme je za direktno narodno odlucivanje.Svi smo mi 99posto.

BARBY

Ne vidim sta je bolje osim za ove sto zaradjuju na tome, mi ne mamo takav standard da bi karta kostala toliko, nikad necu da im platim.

special image