Kako je na svečanosti povodom rođendana rekao generalni direktor i glavni urednik kompanije Novosti Ratko Dmitrović ove novine imaju na stotine hiljada čitaoca svakog dana.

Obeležavaju jubileja prisustvovao je premijer Srbije Ivica Dačić, ministar bez potfelja Sulejman Ugljanin, predsednik Srpskog pokreta obnove Vuk Drašković, predstavnici Srpske pravoslavne crkve i brojne javne ličnosti iz sveta medija i kulture.

Dmitrović je podsetio da je prvi broj lista izašao u vreme Tršćanske krize kada je grupa novinara smatrala da je dnevna periodika lista "Borba" previše spora i ne može da prati ritam događaja pa je pokretanjem "Večernjih novosti" napravljen jedan od "najvećih iskoraka u srpskom novinarstvu".

Dmitrović je rekao da je list izrastao u "najtiražniji, najčitanji i najuticajniji" i objasnio da nosi epitet narodnih novina zato što ima veliko poštovanje prema ljudima iz javnog života - političarima, privrednicima, sportistima, umetnicima, ali ne misli da su oni važniji od paora koji godišnje proizvede vagone voća ili drvoseče koji dvadeset godina na taj način hrani porodicu.

Dmitrović je uveren da razvoj interneta i televizija neće "pojesti" štampane medije, mada je to "sve uži tesnac" kroz koji se svakodnevno prolazi, jer na primer, kaže, nema tog sajta i televizije koja može da nadomesti klasičnu novinsku reportažu čijih deset rečenica u mašti stvori više slika nego deset objektiva kamera.

"Kompanija "Novosti" prolazi kroz veoma težak period, to nije tajna, kao što nije tajna da kompanija "Novosti" ima jedno snažno zeleno drvo koje će nas održati u životu - to su "Večenje novosti", sa čitalačkom publikom koja se meri stotinama hiljada svakog dana, sa poverenjem koje se ni po koju cenu ne sme prokockati i nećemo ga prokockati. Veće obaveze od te mi u "Novostima" nemamo", rekao je Dmitrović.

U okviru svečanosti priređena je i izložba najpoznatijih naslovnih strana lista za čiji je prvi broj rečeno da je imao tiraž od 14.000, dok je najveći bio sa vestima o smrti jugoslovenskog predsednika Josipa Broza Tita sa 1.030.051 primeraka.

Prvi novogodišnji kalendar "Večernjih novosti" sa slikom Lepe Lukić prodat je u 675.076 primeraka.