Nedeljnik "Vreme" u tekstu o komentarima na informativnim sajtovima, bavi se fenomenom "tabloidizacije" i "zagađenja" medijske scene, ali i pokušajem stranaka da se promovišu na ovaj način. Glavno pitanje koje se postavlja je treba li komentare ukinuti ili ne.

Upravo zbog šitenja mržnje, neprimerenih, agresivnih i neukusnih komentara čitalaca, pojedini elektronski mediji u regionu kreuli su putem "Hafington posta" i "Popular Sajensa" i ukinuli komentare čitalaca.

Naši stručnjaci i pioniri ove oblasti Vlada Ćalić i Veljko Popović objašnjavaju da je u trenutku uvođenja komentara na informativnim sajtovima u Srbiji, ideja bila demokratizacija društva i da niko nije mogao da "dobaci" tako daleko u budućnost i predvidi da će to postati ne samo naša, već globalna pošast.

Moderatori komentara na sajtovima u Srbiji suočavaju se sa još jednim problemom, a to je zloupotreba komentara u marketinške svrhe, tj, radi promocije nekog interesa ili stranke.

Danas je ova vrsta političkog marketinga sofisticiranija, pa komentari više ne stižu sa iste IP adrese, ali ih odaje identičan sadržaj, sa identičnom interpukcijom na različitim vestima i raznim informativnim portalima.

Redakcija "Vremena" nasumično je odabrala jedan komentar i unela ga u Google pretraživač.

On se sporadično pojavljivao od oktobra 2012. do januara 2013. godine uz različite vesti koje su se ticale aktivnosti SNS.

Komentar sa fotografije pojavio se na raznim sajtovima poslednje nedelje oktobra.

Urednik lista "Alo" Dejan Vukelić kaže da u ovoj redakciji moderatori odobravaju ovakve stranačke komentare "zato što je zabavno za čitanje, a za njih, zapravo kontraproduktivno".