• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Najviše verujemo telekomunikacionim kompanijama

Izvor mondo.rs

Učesnici pete godišnje međunarodne konferencije Društva Srbije za odnose s javnošću "Telekom Srbija PRilika 2013" pokušali su da odgovore na pitanje koliko vredi reputacija danas.

Govoreći o modelima merenja korporativne reputacije i odabiru pravog načina za upravljanje istom docent na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu dr Tamara Vlastelica Bakić istakla je tokom predavanja na "PRilici" da su istraživanja pokazada da u Srbiji najbolju reputaciju imaju telekomunikacione kompanije, privredni subjekti koji se najviše oglašavaju u medijima. Na vrhu liste poverenja su i proizvođači bezalkoholnih pića.

"Reputacija je ono što govore o vama kada izađete iz prostorije", definisao je brend konsultant iz Hrvatske Saša Blažeković, sa kojim su bili saglasni priznati međunarodni i regionalni stručnjaci, kao i mnogobrojni domaći PR profesionalci prisutni na ovoj konferenciji.

Radimo na popravljanju imidža

Savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak izjavila je da predsednikov kabinet radi na poboljšanju reputacije političara u Srbiji i imidža zemlje u svetu.

"Mi evo godinu i nešto dana, svakog dana i časa radimo na tome da predizborna obećanja budu ispunjena, i to u dva pravca - na građenju reputacije interno u Srbiji - da se građanima vrati poverenje u političare, i eksterno - da se poboljša imidž Srbije", navela je Stanislava Pak, poručivši da se za te ciljeve bore istinom, bez trikova.

Prema istraživanjima, na dobru reputaciju kompanije utiče publicitet, kao i lično iskustvo. Atributi reputacije karakteristični za Srbiji su: poslovanje po zakonu, siguran posao i veza sa politikom i korupcijom.

"Reputacija je danas sve - u poslovanju, u odnosima sa ljudima, u nastupu države. Dovoljno je da jednom prokockate to poverenje, pa da vam ljudi više ne veruju. Zbog toga je bitno je da govorimo istinu ma koliko ona bila teška ", rekao je ministar privrede Saša Radulović i istakao da smo svi na istom zadatku:

"Ja sa svojim timom i kolegama u Vladi radim na ekonomskim reformama i poboljšanju privrednog ambijenta, a vi na upravljanju reputacijom svojih kompanija i organizacija, čime zajedno gradimo reputaciju domaće privrede, proizvoda, usluga, izvoza, Srbije kao privlačne investicione destinacije i Srbije kao zemlje sa boljim životnim standardom. I siguran sam da ćemo zajedno u tome uspeti".

Šest kanala kojima nastaje nacionalni imidž su: turistička promocija i iskustva ljudi iz prve ruke, izvozni proizvodi s oznakom porekla, političke odluke državne vlade o kojima izveštavaju međunarodni mediji, način na koji država dolazi do ulaznih ulaganja, regrutovanja stranih talenata i studenata I prisutnost stranih kompanija u državi; kulturna razmena i kulturne aktivnosti; sami državljani određene države, istaknuti državnici medijske i sportske zvezde, kao i populacija uopšteno, kako se ponašaju kada su u inostranstvu I kako se odnose prema stranim posetiocima u svojim državama.

PR stručnjaci ističu da je šansa u brendiranju gradova i regija, a "za države ćemo još morati da sačekamo", kao i da država koristi ugled sportista, ali da u sport ne ulaže.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image