• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stranci "sređuju" GSP?

Izvor mondo.rs

Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd, preko EBRD, raspisao konkurs u kojem traži savetnika za restrukturiranje. Za 300.000 evra predlozi o povećanju produktivnosti, smanjenju troškova, rešavanje viška zaposlenih.

 Stranci "sređuju" GSP? Izvor: MONDO, Jelena Stokić

Ilustracija
Izvor: MONDO, Jelena Stokić

Ovo je, naime, sledeći korak u okviru "Programa obnove autobuskog voznog parka Beograda" koji je realizovan uz pomoć kredita EBRD od 65 miliona evra odobrenog početkom godine. S obzirom na to da ovu fazu zadatka finansira portugalski Fond za tehničku saradnju, jedan od zahteva je i da konsultant bude iz ove zemlje. Međutim, do maksimalnih 30 odsto od iznosa ugovora može da se koristi za finansiranje usluge stručnjaka iz Srbije, pišu "Novosti."

"Specifični ciljevi su da GSP kroz restrukturiranje postigne napredak u kvalitetu i efikasnosti, tako da može da podigne svoju konkurentnost i poveća udeo na tržištu javnog prevoza u Beogradu", navodi se u konkursu.

Kredit predviđa manje zaposlenih

Iako su čelnici GSP godinama unazad uveravali da otpuštanja neće biti, u rezimeu programa na osnovu kojeg je aplicirano za kredit EBRD, predviđeno je i rešavanje viška zaposlenih. Plan postepene redukcije zaposlenih uključuje obrazloženje smanjenja broja radnih mesta, konsultacije sa radnicima, podršku za prekvalifikaciju i ponovno zapošljavanje.

"Neki od zadataka savetnika biće analiza trenutnog stanja kompanije i predlog organizacione promene, povećanje produktivnosti i smanjenje troškova, predlog programa za sprovođenje tehničkih i tehnoloških rešenja, recimo u slučaju viška zaposlenih."

Priprema plana za restrukturiranje GSP će uključivati i podršku implementaciji u periodu od 12 meseci posle zvaničnog usvajanja. Restrukturiranje kompanije ima za cilj poslovnu strategiju, transformisanje u holding strukturu po modalitetima prevoza (tramvaj, trolejbus, autobus), ugovaranje specifično za svaki transportni modalitet, poboljšanje operativne efikasnosti, prekvalifikacije i obuke, partnerstvo sa privatnim sektorom.

Konkurs se zatvara 11. decembra ove godine, a realizacija bi trebalo da počne u 2014. i da traje dve godine, pišu "Novosti."

U GSP "Beograd" ukupno je zaposleno oko 6.000 radnika. Na mestu vozača radi njih 3.000, dok drugu polovinu čine zaposleni po servisima i kancelarijama. I dok je fluktuacija vozača velika i samim tim potreba za njima je stalna, službenici se nagomilavaju sa svakom promenom upravljačke strukture.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Milan

Oterajte busplus !!Setite se profesora sa saobracajnog fakulteta kako je izracunao prosle godine,sa markicom od 1000din i svi da kupuju gsp je u plusu sa svim troskovima!

Liga sampiona

300 000 evra za predlog o smanjenju troškova!? Imam bolji predlog, dajte tih 300 000 sudijama da sude pošteno i ažurno i eto vam uštede.

IQ

Sa BusPlusom se ugradio znamo ko. Ko će li se ugraditi ovog puta? Saznajte u sledećoj epizodi...

special image