Jovičić je u izjavi dostavljenoj Tanjugu naveo da je Beograd KAF tramvaj, u javnosti poznat kao "španac", plaćao 2,2 miliona evra, što je, prema njegovim rečima, za 400.000 evra skuplje nego kada taj isti tramvaj kupuje Debrecin.

"To znači da je ukupno dato 12 miliona evra više nego što je realna cena", rekao je on.

Veći problem je, prema njegovim rečima, servisiranje tih vozila, jer delovi za 29 tramvaja na godišnjem nivou koštaju oko 190 miliona dinara, dok delovi za 200 ostalih tramvaja koje poseduje GSP koštaju oko 90 miliona dinara.

"Delovi za špance su u proseku pet puta, a pojedini bitni delovi su i do 10 puta skuplji. Tako smo došli u situaciju da svakog meseca trajno parkiramo određeni broj KAF-ova", navodi on.

Jovičić je rekao da u gradu sa opustošenim budžetom, malim brojem zastarelih vozila, "gde se građani voze u ponižavajućim uslovima tokom izmišljenog letnjeg režima vožnje i na prevoz čeka i po 30 minuta na temperaturama ispod nule, neko odlučuje da se zaduži za preko devet milijardi dinara radi kupovine 30 vozila".

"Možda treba biti menadžer godine pa videti pozitivnu stvar u tome", naveo je Jovičić.

On je rekao da je često ukazivao na loše vođenje Beograda, ali da tek odlaskom s vlasti bivšeg gradonačelnika Dragana Đilasa u mogućnosti da dođe do informacija šta se i kako radilo.

"Oslobođeni straha od dobijanja otkaza, savesni građani mi svakodnevno šalju podatke i izveštaje koji omogućavaju potpuno sagledavanje neodgovorne i pogubne politike bivšeg gradonačelnika", rekao je on.