
To pokazuju rezultati istraživanja o navikama građana jugoistočne Evrope koje je realizovala Hypo Alpe Adria grupa u saradnji sa kompanijom ATKearney, saopšteno je danas.
U slobodno vreme u Srbiji se najčešće gledaju filmovi, čita i sluša muzika. Facebook je i dalje vodeća društvena mreža, a mobilni, smartfon, televizija i internet su kanali komunikacije koje građani najradije koriste.
Rezultati su pokazali da su nezaposlenost, ekonomska i finansijska situacija najveći problemi sa kojima se svakodnevno susreću građani Srbije.
Kvalitet života je lošiji je nego pre tri godine, ali su ispitanici optimistični u pogledu budućnosti, navodi se u saopštenju realizatora istraživanja.
Istraživanje je prvi put sprovela Hipo Alpe Adria grupa u saradnji sa kompanijom ATKerni u svim zemljama u kojima posluje, a cilj je bio da se dobiju podataci o ponašanju građana Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije, njihovim navikama i vrednostima koje poštuju.