To pokazuju rezultati istraživanja o navikama građana jugoistočne Evrope koje  je realizovala Hypo Alpe Adria grupa u saradnji sa kompanijom ATKearney, saopšteno je danas.

U slobodno vreme u Srbiji se najčešće gledaju filmovi, čita i sluša muzika. Facebook je i dalje vodeća društvena mreža, a mobilni,  smartfon,  televizija i internet su kanali komunikacije koje građani najradije koriste.

Rezultati su pokazali da su nezaposlenost, ekonomska i finansijska situacija najveći problemi sa kojima se svakodnevno susreću građani Srbije.

Kvalitet života je lošiji je nego pre tri godine, ali su ispitanici optimistični u pogledu budućnosti, navodi se u saopštenju realizatora istraživanja.

Istraživanje je prvi put sprovela Hipo Alpe Adria grupa u saradnji sa kompanijom ATKerni u svim zemljama u kojima posluje, a cilj je bio da se dobiju podataci o ponašanju građana Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije, njihovim navikama i vrednostima koje poštuju.