Zbog Kristijana kazne za: Pink, Prvu, B92 i Hepi | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Zbog Kristijana kazne za: Pink, Prvu, B92 i Hepi

Izvor Tanjug
Izvor Tanjug

Savet RRA pokreće postupke za izricanje mera protiv svih televizija koje su emitovale emisije u kojima je proteklih sedmica gostovao Aleksandar Kristijan Golubović.

U postupcima će se utvrditi postoje li elementi kršenja Zakona o radiodifuziji i Kodeksa ponasanja emitera emisija "Ami Dži šou" i "Teška reč" Televizije Pink, emisija "Bulevar" Televizije B92, emisija "Eksploziv" Televizije Prva i emisija "Goli zivot" na Televiziji "Hepi", navodi se u saopštenju objavljenom na sajtu RRA posle sednice održane po hitnom postupku.

Savet RRA napominje da deli zabrinutost javnosti zbog "metastaze sveukupne medijske patologije", koja je počela devedesetih godina i pridružuje se drustvenom konsenzusu o tome kakve vrednosti treba da promovišu elektronski mediji.

"Savet očekuje od svih emitera, posebno onih sa nacionalnom frekvencijom, da se u borbi za gledanost suzdrže od emitovanja sličnih sadržaja koji nemaju nikakvo programsko i uredničko opravdanje i čiji je jedini cilj senzacionalizam", napominje se u saopštenju.

Takođe Savet podseća da ovo nije prvi put da urednici komercijalnih medija u želji za što boljim rejtingom posežu za senzacionalističkim temama i neretko pozivaju izvršioce krivičnih dela u svoje emisije rukovođeni isključivo merilom rejtinga uz upadljivo odsustvo bilo kakve društvene odgovornosti.

Akteri emisija sa kriminalnom prošlosću nisu nikakva novost, smatra Savet RRA i upozorava da ono što je važno jeste da emiteri vode računa da se kroz takvo predstavljanje ne glorifikuju te ličnosti i njihova prošlost.

Savet RRA poziva urednike svih elektronskih medija da komercijalne interese usklade sa javnim.

Nezavisno udruženje novinara Srbije podnelo je juče predstavku protiv televizije Pink zbog emitovanja emisije "Ami Dži šou" u kojoj je gostovao Golubović koji je sa svojih 44 godine gotovo polovinu života proveo u evropskim zatvorima.

Golubović (44) osuđen je u januaru pred Višim sudom u Beogradu na 14 godina zatvora jer je u januaru 2010. godine učestvovao u kupoprodaji 150 grama heroina.

Ta presuda još nije pravosnažna, odnosno konačnu odluku o tome će doneti Apelacioni sud.

Osim gostovanja na televiziji Pink, Prva , Hepi i B92, dao je više intervjua za domaće medije.

Od mladih dana poznat je u kriminalnim krugovima. Hapšen je više puta, pored ostalog u akciji "Sablja", a suđeno mu je i kao vođi kriminalne grupe koja je iznudila 15.000 evra od Petra Zečevića, vlasnika agencije iz Sremske Mitrovice.

Poznat je i po bekstvu iz grčkog zatvora Malandrino, u kojem je služio kaznu od 14 i po godina zbog oružane pljačke.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 83

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

darko

Svi imate daljinski kod kuce pa ako vam se ne svidja promeni te kanal.

Stefanus

TO SU OVI SA RTS-A SMISLILI, DA BI ONI ISPALI POSTENI, A TO STO SU PRIKAZIVALI "KLIP" I "VIR" U 9 UVECE, TO NEMA VEZE... NEMAJU DRUGI NACIN, DA PRIVUKU GLEDAOCE, DA BI MOGLI DA NAPLACUJU ONO ZA GLEDANOST.

M V P

vazno da dopuštate farmu,grand,turke itd da ispiraju mozgove omladini ETO VAM SLOBODE MEDIJI . . .gledajte sulejmana seljake pod kojima smo bili 500godina DEBILIZAM. . .bar se ovom nasmejem . . .a da a onaj što je devedesetih pokrao narod pa ga mitrovic ugostio na farmi šta je s tim slucajem . . .a jel bre sunce vam vaše

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU