• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mali proverio da li se radi od 7:30

Izvor Tanjug

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali obišao zaposlene u gradskoj upravi i proverio da li se poštuje novo radno vreme.

Gradonačelnik Beograda izjavio je danas da će učiniti sve da gradska služba bude što efikasnija i brža i na raspolaganju građanima Beograda što duže tokom dana.

Siniša Mali je, nakon što je obišao zaposlene u gradskoj upravi i proverio da li se poštuje novo radno vreme od 7.30, rekao novinarima da od danas počinje i celodnevni prijem građana u svim sekretarijatima.

"Više se neće dešavati da pojedini sekretarijati, kao što je bio Sekretarijat za urbanizam i legalizaciju imaju prijem stranaka dva puta nedeljno", rekao je Mali.

"Otkucavaju" kolege

Mali kaže da u holu zgrade gde zaposleni validiraju kartice nema kamera, tako da ima slučajeve da jedan zaposleni nosi četiri, pet kartica za svoje kolege i tako im čini uslugu. "Hoćemo sve to da promenimo, kako bi imali sistem koji uvodi red u gradsku upravu", zaključio je Mali.

On je dodao da će ove nedelje građani biti obavešteni o načinu na koji će moći svakodnevno da dođu do jednog od članova gradskog veća, izlože i ako je moguće reše svoje probleme.

"Želja nam je da novim radnim vremenom od 7.30 budemo što efikasniji i da izađemo u susret i građanima i pravnim licima. Bilo je neophodno uskladiti radno vreme gradske uprave sa radnim vremenom državnih organa s obzirom da postoje veliki broj nadležnosti koji gradska uprava radi u ime i za račun Republike Srbije", rekao je Mali novinarima nakon što je obišao šalter salu u gradskoj upravi.

Sudeći po prvom danu, većini zaposlenih u gradskoj upravi nije teško palo novo radno vreme, jer su već oko 7.15 napravili gužvu u holu Ineksove zgrade gde su smešteni sekretarijati.

Bilo je i onih koji su stigli posle pola osam i za takve gradonačelnik najavljuje nove mere kontrole uvođenje novog sistema registracije, odnosno osavremenjavanjem postojećeg o vremenu dolaska na posao i odlaska sa posla.

"Svaki zaposleni od 1. juna imaće kartice koje će morati da provlače kada ulazi ili izlazi iz zgrade. U ovom momentu nemamo mogućnost registracije pojedinih zaposlenih", rekao je Mali.

On kaže da samo pojedini zaposleni imaju kartice i da postojeći sistem ne proizvodi izveštaje kada je ko došao na posao, da li su izašli tokom radnog vremena, koliko su radili tokom meseca.

U obilsaku zaposlenih sa gradonačelnikom su bili i predsednik skupštine grada Nikola Nikodijević i gradski menadžer Goran Vesić.

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Strux

Ma ako neka nam rade sto god im padne na pamet....glasali ste evo vam sad. Ima dusu da nam pojedu, niko nije zlatan ali ovi su namazani svim mogucim bojama... Za penzionere mi tek nije zao, evo im ga njihov Vucko, od oktobra padaju i penzije... a sto iz godine u godine gubimo stanovnsitvo to nikom nista, ima stvarno da stanemo svi pod jednu krusku...

Vlajko

Napokon su krenule prave, korenite reforme i već se oseća da je bolje. Bravo Mali, ti si budući premijer!

motoma

JAKOOO SKUP CIRKUS

special image