Osmaci u Srbiji danas, drugog dana izlaska na završni ispit, polagali su test iz matematike, a sutra ih čeka novouvedeni kombinovani ispit, sa pitanjim iz pet predmeta.
Iz Ministarstva podsećaju da svaki od 20 zadataka donosi najviše po jedan poen, a da čcenik može da dobije 0,5 bodova samo u zadacima u kojima je to predviđeno uputstvom. Sve što je učenik pisao u testu grafitnom olovkom, ne uzima se u obzir prilikom bodovanja, a ne priznaju se ni odgovori u kojima su neki delovi precrtani ili ispravljani hemijskom olovkom. Priznaju se tačni odgovori u kojima je i traženi postupak napisan hemijskom olovkom. Samo u zadacima u kojima piše "Prikaži postupak" prikazani postupak u zadatku utiče na bodovanje, neka su od uputstava za ocenjivanje. U zadacima u kojima ne piše "Prikaži postupak" pregledači boduju samo odgovor. Ukoliko je učenik u zadatku u kome piše "Prikaži postupak" dao tačan odgovor, a nema ispravan postupak (postupak nekorektan ili nema postupka) za takav odgovor ne dobija predviđeni bod. Takođe, ako je učenik u zadatku dobio dva različita rešenja od kojih je jedno tačno, za takav odgovor ne dobija predviđeni bod. Ukoliko učenik napiše tačan odgovor - broj u nekom drugom obliku, a u zadatku nije data instrukcija kako taj broj napisati, učenik dobija odgovarajući bod. Priznaju se odgovori u kojima je učenik tačno odgovorio, ali je tačan odgovor jasno označio na drugačiji način od predviđenog (na primer precrtao je slovo, a trebalo je da ga zaokruži). Ukoliko učenik napiše odgovor van predviđenog mesta, a ispod teksta zadatka, za tačan odgovor dobija odgovarajući bod, odnosno 0 bodova ako nije tačan. Ukoliko je odgovor tačan, a sadrži i deo koji je nevažan ili se ne odnosi direktno na zadatak, taj deo ne treba uzimati u obzir prilikom bodovanja. U zadacima u kojima se ne zahteva od učenika da odgovore upišu po određenom redosledu, pri bodovanju ne treba uzimati u obzir redosled, navedeno je u uputstvu za bodovanje testa iz matematike.