Prema rečima Rovčanina, SMATSA neće imati bilo kakvih problema da isprati i usmerava i znatno veći broj aviona, jer zato ima potrebne kapacitete. Sada na prostoru Srbije i Crne Gore, dnevno prati u proseku oko 2.230 aviona, a ponekad taj broj dostiže i 2.600.
Avikompanije čiji avioni poleću sa aerodroma u Frankfurtu, Amsterdamu, Parizu i Londonu juče su, nakon rušenja malezijskog putničkog aviona u ratnoj zoni Ukrajine, letove do destinacija na Dalekom istoku preusmerile su na južni koridor, odnosno preko Mađarske, Bugarske i Rumunije.
Hrvatska Kontrola vazdušne plovidbe ocenila je da se može očekivati pritisak aviokompanija na vazdušni prostor Hrvatske. Prema navodima "Jutarnjeg lista", u hrvatskoj kontroli leta ukazuju da je vazdušni prostor Hrvatske tokom letnjih meseci izuzetno opterećen. U četvrtak su zebeležena 2.074 leta, a najveći ikad zabeležen broj aviona u jednom danu bio je 2.520.
Zato će eventualni dodatni zahtevi aviokompanija za prelete preko Hrvatske dodatno opteretiti hrvatske kontrolore leta i pitanje je hoće li se moći pozitivno odgovoriti na sve zahteve, barem u letnim mjesecim, kažu u hrvatskoj kontroli vazdušne plovidbe.
Rovčanin je napomenuo da je sasvim izvesno, da ako aviokompanije budu tražile prelet preko Hrvatske, da će to tražiti i od Srbije koja je spremna da prihvati veći broj aviona na svom nebu.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti