Takođe, najavio je i povećanje broja kontrolora u autobusima.

"Ako uopšte želimo javni gradski prevoz i želimo da on bude bolji, funkcionalniji, kvalitetniji, na kraju to neko mora i da plati, a to su svi korisnici naših usluga. Grad nije u mogućnosti da snosi teret dotacija javnom prevozu više od šest do sedam milijardi dinara godišnje, plus isto toliko i za privatne prevoznike", ukazao je Milković.

On je, kako je navedeno u saopštenju GSP, objasnio da je svuda u svetu normalno da grad dotira gradski prevoz za ugroženo stanovništvo od 30 do 40 odsto, a naplata prevoza bi trebalo bi da je 60 - 70 odsto, dok je kod nas trenutno ispod 45 odsto, što finansije grada i JKP GSP "Beograd" dovodi u veoma tešku i nezavidnu finansijsku situaciju.

Milković je upozorio da će ako se u relativno kratkom roku ne reši pitanje naplate prevoza, kompanija JKP GSP "Beograd" i kompletan javni prevoz u gradu biti paralisani.

Govoreći o Bus plusu, on je rekao da je za GSP manje bitna činjenica ko je vlasnik te kompanije i da treba prihvatiti sistem takav kakav jeste i potruditi se da se iz njega izvuče maksimum.

"To na neki način znači zahtevati od vlasnika sistema da po ugovornim obavezama poveća broj kontrolora, jer je drastičan pad naplate", rekao je v.d. direktora GSP.

Prema njegovim rečima, i Grad i GSP će se uključiti u rešavanje nagomilanih problema zajedno sa Bus plusom.

On je dodao da trenutno GSP traži način da sa svojim u potpunosti "neuposlenim" resursima radne snage pomogne boljoj kontroli i naplati prevoza u gradu.

U saopštenju GSP se navodi da je Milković napomenuo i da se to preduzeće trenutno nalazi u fazi aktivne reorganizacije i stabilizacije poslovanja.