• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vesić apeluje na firme:Kupujte markice zaposlenima

Izvor Tanjug

Gradski menadžer Goran Vesić apelovao je danas na sve kompanije koje imaju više od 200 zaposlenih da podrže napore grada u stabilizaciji javnog prevoza i plaćaju zaposlenima markice

 Vesić apeluje na firme:Kupujte markice zaposlenima Izvor: Petar Stojanović, MONDO

Ilustracija
Izvor: Petar Stojanović, MONDO

On je najavio uvođenje novog tarifnog sistema.

Kako se navodi u saopštenju gradske uprave Vesić je kompanijama sa teritorije Beograda uputio pismo u kojem je istakao da će ostvariti značajne uštede, dok će istovremeno javni gradski prevoz postati bolji i kvalitetniji za sve građane.

"U trenutku kada je izabrano novo rukovodstvo Beograda, gradski prevoznik je bio potpuno prezadužen, a većina građana nije plaćala karte za prevoz. U takvoj situaciji, sistem javnog gradskog prevoza ne može da opstane bez subvencija grada koje se povećavaju iz meseca u mesec", istakao je Vesić.

On je objasnio da povećanje subvencija za prevoz znači manje novca za škole, obdaništa ili uređenje parkova i ulica.

"Tako nasleđeni javašluk u gradskom prevozu plaćamo svi. Sa druge strane, zbog nasleđenog duga od preko 1,1 milijarde evra, naše subvencije ne mogu da rastu u nedogled. U toj situaciji, naš gradski prevoz se našao na ivici opstanka", navodi se u pismu.

Takva situacija je, kako se ističe u pismu, zahtevala je oštre ekonomske mere koje je Grad Beograd odmah sproveo.

"Svi nepotrebni troškovi, kao što su PR agencije, reprezentacije i višak automobila su ukinuti, deo imovine preduzeća koji nije neophodan za funkcionisanje se prodaje, ostvarene su znatne uštede u samom poslovanju preduzeća, a radno vreme vozača je produženo sa sedam na osam sati", istakao je Vesić.

On je dodao da je prvi put naručeno brojanje putnika i saobraćaja kako bi se napravio optimalan red vožnje koji bi zadovoljio zahteve građana i omogućio znatne uštede.

"Odlučeno je da od sledeće godine uvedemo novi tarifni sistem. Ove mere su počele da daju rezultate i situacija kod našeg gradskog prevoznika je bolja. Ipak, ključna mera za oparavak je da građani plaćaju karte za prevoz", ocenio je Vesić.

Prema njegovim rečima građani su pozitivno odgovorili na medijsku kampanju, pa je prihod od prodaje karata porastao za više od 30 odsto.

Iako je rezultate ocenio ohrabrujućim, Vesić je naglasio da nisu dovoljni, zbog čega je Skupština Beograda, kako je rekao, usvojila nova pravila po kojima je vožnja bez karte u javnom gradskom prevozu prekršaj.

Vesić je u pismu, kako se navodi u saopštenju gradske uprave, pobrojao pogodnosti koje kompanija može da ostvari plaćanjem usluga prevoza za zaposlene preko računa.

Popust od tri do 15 odsto na neto iznos naknade za prevoz, u zavisnosti od broja zaposlenih za koje se vrši plaćanje prevoza i to tri odsto za 30 do 199 zaposlenih, pet odsto za 200 do 1.000 zaposlenih, deset odsto za 1.001 do 2.000 zaposlenih i 15 odsto popusta za 2.001 i više zaposlenih, objašnjeno je u saopštenju.

Kako se dodaje moguć je i povraćaj PDV-a od deset odsto kada se plaćanje prevoza vrši gotovinski, iznos PDV-a je uračunat u taj iznos, ali nije odbitna stavka.

Ukoliko se plaćanje vrši preko računa, kompanija dobija račun za uslugu prevoza na osnovu kojeg iznos PDV-a koristi kao odbitnu stavku, saopštila je gradska uprava.

U pismu su, kako se dodaje, navedni i primeri uštede na godišnjem nivou za cenu mesečne karte od 3.275 dinara, kako i procedura registracije za program grupne dopune kartica zaposlenih.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Srbin

Neću markicu. Vozim motor do posla i naknada koju dobijam mi je dovoljna za gorivo.Ko si bre ti Vesiću da određuješ kako će firme da plaćaju naknadiu za prevoz radinicima?!

хомер

@Srbin Полако брате нико теби не одређује ништа.иди ти како хоћеш ал ти плаћају маркицу.сви се сад возе мотором и колима.истина је да људи узму паре па се шверцују па вас боли да останете без пара.то је истина

Filip

Neću da plaćam prevoz!

special image