On je najavio uvođenje novog tarifnog sistema.
Kako se navodi u saopštenju gradske uprave Vesić je kompanijama sa teritorije Beograda uputio pismo u kojem je istakao da će ostvariti značajne uštede, dok će istovremeno javni gradski prevoz postati bolji i kvalitetniji za sve građane.
"U trenutku kada je izabrano novo rukovodstvo Beograda, gradski prevoznik je bio potpuno prezadužen, a većina građana nije plaćala karte za prevoz. U takvoj situaciji, sistem javnog gradskog prevoza ne može da opstane bez subvencija grada koje se povećavaju iz meseca u mesec", istakao je Vesić.
On je objasnio da povećanje subvencija za prevoz znači manje novca za škole, obdaništa ili uređenje parkova i ulica.
"Tako nasleđeni javašluk u gradskom prevozu plaćamo svi. Sa druge strane, zbog nasleđenog duga od preko 1,1 milijarde evra, naše subvencije ne mogu da rastu u nedogled. U toj situaciji, naš gradski prevoz se našao na ivici opstanka", navodi se u pismu.
Takva situacija je, kako se ističe u pismu, zahtevala je oštre ekonomske mere koje je Grad Beograd odmah sproveo.
"Svi nepotrebni troškovi, kao što su PR agencije, reprezentacije i višak automobila su ukinuti, deo imovine preduzeća koji nije neophodan za funkcionisanje se prodaje, ostvarene su znatne uštede u samom poslovanju preduzeća, a radno vreme vozača je produženo sa sedam na osam sati", istakao je Vesić.
On je dodao da je prvi put naručeno brojanje putnika i saobraćaja kako bi se napravio optimalan red vožnje koji bi zadovoljio zahteve građana i omogućio znatne uštede.
"Odlučeno je da od sledeće godine uvedemo novi tarifni sistem. Ove mere su počele da daju rezultate i situacija kod našeg gradskog prevoznika je bolja. Ipak, ključna mera za oparavak je da građani plaćaju karte za prevoz", ocenio je Vesić.
Prema njegovim rečima građani su pozitivno odgovorili na medijsku kampanju, pa je prihod od prodaje karata porastao za više od 30 odsto.
Iako je rezultate ocenio ohrabrujućim, Vesić je naglasio da nisu dovoljni, zbog čega je Skupština Beograda, kako je rekao, usvojila nova pravila po kojima je vožnja bez karte u javnom gradskom prevozu prekršaj.
Vesić je u pismu, kako se navodi u saopštenju gradske uprave, pobrojao pogodnosti koje kompanija može da ostvari plaćanjem usluga prevoza za zaposlene preko računa.
Popust od tri do 15 odsto na neto iznos naknade za prevoz, u zavisnosti od broja zaposlenih za koje se vrši plaćanje prevoza i to tri odsto za 30 do 199 zaposlenih, pet odsto za 200 do 1.000 zaposlenih, deset odsto za 1.001 do 2.000 zaposlenih i 15 odsto popusta za 2.001 i više zaposlenih, objašnjeno je u saopštenju.
Kako se dodaje moguć je i povraćaj PDV-a od deset odsto kada se plaćanje prevoza vrši gotovinski, iznos PDV-a je uračunat u taj iznos, ali nije odbitna stavka.
Ukoliko se plaćanje vrši preko računa, kompanija dobija račun za uslugu prevoza na osnovu kojeg iznos PDV-a koristi kao odbitnu stavku, saopštila je gradska uprava.
U pismu su, kako se dodaje, navedni i primeri uštede na godišnjem nivou za cenu mesečne karte od 3.275 dinara, kako i procedura registracije za program grupne dopune kartica zaposlenih.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina