
Radnici Autotransportnog preduzeća "Vojvodina" nešto nakon 16 sati uklonili su sve autobuse iz centra Novog Sada i time omogućili nesmetano odvijanje saobraćaja na najprometnijim saobraćajnicama.
Nakon što je Gradsko veće Novog Sada tokom dana zatražilo od policije da obezbedi nesmetano odvijanje saobraćaja na celoj teritoriji grada i da ubuduće spreči blokade saobraćaja, radnici su se kod autobusa pojavili u pratnji policajaca, sa njima ušli u autobuse i odmah nakon toga se odvezli iz centra grada.
Radnici ATP "Vojvodina" do sada su u više navrata organizovali protestne vožnje ulicama Novog Sada zbog nepoštovanja ugovora gradonačelnice Maje Gojković i tog preduzeća.
Mirni protesti su nastavljeni pre nekoliko dana, a u utorak su prvi put odlučili da blokiraju saobraćaj.
Autobusi ATP "Vojvodina" blokirali su oko 14 sati strogi centar Novog Sada. Dva autobusa tog preduzeća preprečila su put kod Srpskog narodnog pozorišta i na početku Jevrejske ulice.
Tokom blokade saobraćajna policija uspela je da delimično omogući usporeni prolaz vozila centrom grada, jer je reč o veoma frekventnim ulicama, kojima prolazi i najveći broj autobusa gradskog prevoza.
Gradjani su negodovali zbog blokade, ali incidenata nije bilo.
U sredu će na konferenciji za novinare predstavnici ATP "Vojvodina" najaviti dalje korake "u radikalizaciji" protesta protiv gradonačelnice Maje Gojković.
Potpredsednik novosadskog odbora Demokratske stranke Aleksandar Grmuša zatražio je od gradonačelnice Maje Gojković da reši problem sa izmeštanjem Medjumesne autobuske stanice ili da, u suprotnom, podnese ostavku.
"Gradonačelnica je birana da rešava probleme, a ne da ih stvara. Zato, ako ne zna da reši ono što je zakuvala, mislimo da je vreme da ode sa te funkcije jer gradjani Novog Sada zaslužuju odgovorne ljude koji će da brinu o ovom gradu", istakao je Grmuša.
Firma "ATP Vojvodina" je u novu stanicu investirala velika sredstva i sada je dovedena u nezgodan položaj jer nema prihoda, rekao je Grmuša i zatražio od gradonačelnice Novog Sada da objasni iz kojih razloga je dovela u zabludu Iliju Devića.
On je ocenio da bi ispunjavanjem odredbi ugovora koji su potpisali "ATP Vojvodina" i Novi Sad ova fima imala monopol nad tom delatnošću, čime bi ugrozila rad GSP Novi Sad, koji je na ime staničnih usluga na godišnjem nivou ubirao značajne prihode.
"Nemamo ništa protiv uvodjenja zdrave konkurencije, ali smo i svesni nezgodnog položaja u koji su dovedeni radnici 'ATP Vojvodina', koji se danima u znak protesta voze svojim autobusima kroz centar grada", rekao je Grmuša.
On je dodao da je "za to kriva gradonačelnica" i njeno obećanje da će izmestiti stanicu na novu lokaciju.
ATP "Vojvodina" je ranije tužila Republiku Srbiju, Grad Novi Sad i GSP "Novi Sad", zbog nepoštovanja ugovora koji su 8. maja prošle godine potpisali Maja Gojković i direktor tog preduzeća Ilija Dević.
Ta firma traži 320 miliona dinara odštete za period od februara do juna ove godine, kao i 80 miliona dinara za svaki naredni mesec.
ATP "Vojvodina" tvrdi da ih je Gojkovićeva obmanula jer je tim ugovorom precizno definisano da će nova stanica preduzeća, po dobijanju upotrebne dozvole, biti jedina u Novom Sadu preko koje će se odvijati medjugradski autobuski saobraćaj.
U Novom Sadu većina autobusa i dalje dolazi i polazi sa stare medjugradske autobuske stanice, dok stanicu ATP "Vojvodine" koriste samo autobusi tog preduzeća.
Gradska uprava za saobraćaj ranije je donela odluku o zatvaranju MAS-a, ali su se toj odluci usprotivili GSP Novi Sad, sindikat vojvodjanskih autoprevoznika i udruženje prevoznika "Pantrans".
Oni tvrde da jedino Skupština grada, na predlog Upravnog odbora GSP-a, može da zatvori MAS, kao i da bi grad time godišnje gubio oko dva miliona evra. GSP je podneo i tužbu protiv te gradske odluke o zatvaranju stanice.
Vlasnik ATP "Vojvodine" Ilija Dević u medijima je označen kao finansijer kampanje Maje Gojković za gradonačelnicu, na izborima jeseni 2004. godine.
Nakon što je Gradsko veće Novog Sada tokom dana zatražilo od policije da obezbedi nesmetano odvijanje saobraćaja na celoj teritoriji grada i da ubuduće spreči blokade saobraćaja, radnici su se kod autobusa pojavili u pratnji policajaca, sa njima ušli u autobuse i odmah nakon toga se odvezli iz centra grada.
Radnici ATP "Vojvodina" do sada su u više navrata organizovali protestne vožnje ulicama Novog Sada zbog nepoštovanja ugovora gradonačelnice Maje Gojković i tog preduzeća.
Mirni protesti su nastavljeni pre nekoliko dana, a u utorak su prvi put odlučili da blokiraju saobraćaj.
Autobusi ATP "Vojvodina" blokirali su oko 14 sati strogi centar Novog Sada. Dva autobusa tog preduzeća preprečila su put kod Srpskog narodnog pozorišta i na početku Jevrejske ulice.
Tokom blokade saobraćajna policija uspela je da delimično omogući usporeni prolaz vozila centrom grada, jer je reč o veoma frekventnim ulicama, kojima prolazi i najveći broj autobusa gradskog prevoza.
Gradjani su negodovali zbog blokade, ali incidenata nije bilo.
U sredu će na konferenciji za novinare predstavnici ATP "Vojvodina" najaviti dalje korake "u radikalizaciji" protesta protiv gradonačelnice Maje Gojković.
Potpredsednik novosadskog odbora Demokratske stranke Aleksandar Grmuša zatražio je od gradonačelnice Maje Gojković da reši problem sa izmeštanjem Medjumesne autobuske stanice ili da, u suprotnom, podnese ostavku.
"Gradonačelnica je birana da rešava probleme, a ne da ih stvara. Zato, ako ne zna da reši ono što je zakuvala, mislimo da je vreme da ode sa te funkcije jer gradjani Novog Sada zaslužuju odgovorne ljude koji će da brinu o ovom gradu", istakao je Grmuša.
Firma "ATP Vojvodina" je u novu stanicu investirala velika sredstva i sada je dovedena u nezgodan položaj jer nema prihoda, rekao je Grmuša i zatražio od gradonačelnice Novog Sada da objasni iz kojih razloga je dovela u zabludu Iliju Devića.
On je ocenio da bi ispunjavanjem odredbi ugovora koji su potpisali "ATP Vojvodina" i Novi Sad ova fima imala monopol nad tom delatnošću, čime bi ugrozila rad GSP Novi Sad, koji je na ime staničnih usluga na godišnjem nivou ubirao značajne prihode.
"Nemamo ništa protiv uvodjenja zdrave konkurencije, ali smo i svesni nezgodnog položaja u koji su dovedeni radnici 'ATP Vojvodina', koji se danima u znak protesta voze svojim autobusima kroz centar grada", rekao je Grmuša.
On je dodao da je "za to kriva gradonačelnica" i njeno obećanje da će izmestiti stanicu na novu lokaciju.
ATP "Vojvodina" je ranije tužila Republiku Srbiju, Grad Novi Sad i GSP "Novi Sad", zbog nepoštovanja ugovora koji su 8. maja prošle godine potpisali Maja Gojković i direktor tog preduzeća Ilija Dević.
Ta firma traži 320 miliona dinara odštete za period od februara do juna ove godine, kao i 80 miliona dinara za svaki naredni mesec.
ATP "Vojvodina" tvrdi da ih je Gojkovićeva obmanula jer je tim ugovorom precizno definisano da će nova stanica preduzeća, po dobijanju upotrebne dozvole, biti jedina u Novom Sadu preko koje će se odvijati medjugradski autobuski saobraćaj.
U Novom Sadu većina autobusa i dalje dolazi i polazi sa stare medjugradske autobuske stanice, dok stanicu ATP "Vojvodine" koriste samo autobusi tog preduzeća.
Gradska uprava za saobraćaj ranije je donela odluku o zatvaranju MAS-a, ali su se toj odluci usprotivili GSP Novi Sad, sindikat vojvodjanskih autoprevoznika i udruženje prevoznika "Pantrans".
Oni tvrde da jedino Skupština grada, na predlog Upravnog odbora GSP-a, može da zatvori MAS, kao i da bi grad time godišnje gubio oko dva miliona evra. GSP je podneo i tužbu protiv te gradske odluke o zatvaranju stanice.
Vlasnik ATP "Vojvodine" Ilija Dević u medijima je označen kao finansijer kampanje Maje Gojković za gradonačelnicu, na izborima jeseni 2004. godine.
Pridruži se MONDO zajednici.

