Cilj Agrokora je da osvoji do 20 odsto maloprodaje u Srbiji kazala je u intervjuu za hrvatski časopis EUkonomist podpredsednik te kompanije Ljerka Puljić.
Cilj Agrokora je da osvoji do 20 odsto maloprodaje u Srbiji kazala je u intervjuu za hrvatski časopis EUkonomist podpredsednik te kompanije Ljerka Puljić.Ona je u najnovijem broju EUkonomista kazala da Agrokorov trgovinski lanac megamarketa -"Idea" u Srbiji trenutno "drži" pet do šest odsto tržišta i da prava konsolidacija na tržištu Srbije tek predstoji.
Puljić je navela da je u Hrvatskoj u poslednjih pet godina deset najjačih trgovina zauzelo preko 60 odsto tržišta i da će se u Srbiji taj proces odvijati u naredne dve do tri godine.
Agrokor želi da učestvuje u procesu prepaspodele tržišnog udela u Srbiji i "objektivno mislimo da je toj hrvatskoj kompaniji mesto iza prvog igrača na srpskom tržištu," kazala je potpredsednica Agrokora misleći na beogradski Delta Holding.
Komentarišući odustajanje od udruživanja sa Delta Holdingom Puljić je kazala da su vlasnici, posle završene prve faze pregovora, zaključili kako za spajanje dve kompanije nije najpovoljniji trenutak.
Nije isključeno, kako je navela, da se u nekom narednom periodu ponovo povedu razgovori o njihovom spajanju.
(Beta)