Šoping centar se prostire na 16.000 kvadratnih metara, a u planu je proširenje objekta i otvaranje više od 600 novih radnih mesta, saopštila je MIVNE grupa.

Stanovnici Zemuna, Novog Beograda, Zemun polja, Batajnice, Altine, Ugrinovaca, kao i meštani Borče, Ovče, Krnjače, zahvaljujući novom mostu, među prvima će moći da vide rezultat rada srpskih građevinskih firmi i domaćeg inženjerskog tima za godinu dana, koliko je trajala izgradnja prve faze "Zemun parka".

"Sigurni smo da smo prvom investicijom MIVNE grupe u Srbiji napravili pravi potez, pre svega, odabirom lokacije. Kroz razvoj ovog projekta, uverili smo se da postoji velika potražnja domaćih i međunarodnih trgovaca za kvalitetnim poslovnim prostorom i verujemo da ćemo u budućnosti imati odličnu saradnju sa poslovnim partnerima, potrošačima i lokalnom zajednicom", rekao je regionalni direktor MIVNE grupe Nir Makdasi.

Kako je navedeno, više od 95 odsto prostora dobilo je zakupce koji će prodavati domaće i strane brendove, a šoping park će, između ostalog, imati igraonicu za decu, hipermarket Univerexport, depo Uradi Sam i poslovnicu Home centra.