Hrvatska kompanija "Mojblog" kupila je 50 odsto turističkog srpskog sajta Gdestinacija.com. na kojem pišu prvenstveno korisnici iz Srbije, ali je veoma posećen u Hrvatskoj, Makedoniji, Crnoj Gori i BIH, izjavio je jedan od suvlasnika Marko Jevtić.
Hrvatska kompanija "Mojblog" kupila je 50 odsto turističkog srpskog sajta Gdestinacija.com. na kojem pišu prvenstveno korisnici iz Srbije, ali je veoma posećen u Hrvatskoj, Makedoniji, Crnoj Gori i BIH, izjavio je jedan od suvlasnika Marko Jevtić.Jevtić je rekao da je ovo prvi put da je jedna strana kompanija kupila srpski blog, što je izuzetno značajno za razvoj blogova u Srbiji, jer su oni u svetu pravi hit i ostvaruju značajne prihode.
"Gdestinacija" postoji od maja meseca, ali je privukla veliku pažnju u regionu, jer na njoj je već preneto više od 100 putopisa i vrlo je posećena.
Prema Jevtićevim rečima, partnerstvo sa "Mojblogom" će omogućiti razvoj tog sajta, preko uvodjenja novih servisa i novih načina oglašavanja, u kojim hrvatska firma već ima iskustva. Istovremeno, to će omogućiti i promociju sajta u inostranstvu.
Jevtić je ukazao da hrvatski partner procenjuje da će za dve do tri godine "Gdestinacija" postati vrlo značajna u regionu, jer posetioci, pored toga što pišu, ocenjuju i komentarišu putopise i fotografije, mogu na sajtu da pronadju i zanimljive turističke vesti.
On je napomenuo da u Srbiji za sada nijedan blog još ne ostvaruje prihode, dok je to u svetu uobičajeno i naveo podatak da će, prema istraživanju analitičke kuće "Gartner", do kraja godine čak 100 miliona ljudi pisati blogove.
(Tanjug)