"Obrisali smo grafite, radimo kapije i za sedam dana će taj park početi da se zaključava. Zavod za zaštitu prirode je, vršeći nadzor nad zelenilom, pre godinu dana dao nalog da se poseče 21 stablo, jer su bila u lošem stanju i mogla su da padnu i ugroze bezbednost ljudi", rekao je Vesić o ovom noćnom okupljalištu mladih Beograđana.

On je objasnio da je "Gradsko zelenilo”, kada je počela rekonstrukcija, poseklo ta stabla, a istovremeno je počela sadnja 53 nove sadnice, dvostruko više nego što ih je bilo, prenosi Fonet.

Prema rečima Vesića, to su platani iz Austrije koji krase parkove u Beču. Visoki su osam metara, imaju široke krošnje i prave veliki hlad.

Gradski menadžer je demantovao spekulacije da se stabla seku zbog toga što će tu da se pravi garaža i objasnio da se garaža pravi ispod okretnice i nema nikakve veze sa onim iznad zemlje.

Govoreći o prolećnom sređivanju grada, Vesić je naglasio da su identifikovane deponije u gradu, te da će u okviru akcije čišćenja i one biti sanirane.

Poenta prolećnog čišćenja grada nije da u tome da učestvuju samo gradske službe, što rade svaki dan čitave godine, već će u ovoj akciji učestvovati građani zajedno sa gradom i opštinama, objasnio je Vesić.

Prema njegovim rečima, biće pozivani građani da određenog dana iznesu kabasti optad, a sa skupštinom stanara dogovoriće se da se uredi zelenilo oko njihovih zgrada.

U akciji će učestvovati i škole i vrtići, jer je važno da u tome svi učestvujemo. Posle dugo godina ovo je jedna velika akcija koja treba da preraste u tradicionalnu. Dogovorili smo sa „Gradskim stambenim” da obiđu sve zgrade koje održavaju, da porazgovaraju sa stanarima i da zajedno sa njima identifikuju probleme, kazao je Vesić.

PUTNICI SE BROJE JER JE BEOGRAD PORASTAO

 Kada je reč o prebrojavanju putnika u gradskom prevoza Vesić je rekao da se to radilo kako bi se napravio novi red vožnje, prenosi Tanjug.

"Red vožnje koji sada postoji napravljen je pre nekoliko decenija, niko nije uzeo u obzir da se grad menja, da nastaju nova naselja, da negde ima manje, a negde više ljudi. Mi sada tačno znamo koliko ima putnika na svakoj liniji i na osnovu toga možemo da planiramo kako će te linije izgledati", pojasnio je Vesić.

On je naveo da je najopterećenija linija 95, zatim 23, pa 16, kao i 65, dok su slabo opterećene linije 110, 405 i 513.

"Opterećenost tramvaja je 17 odsto i očigledno je da to nije rađeno kako treba. U tramvaje je uložen ogroman novac, kupovani su novi tramvaji, a oni su prazni. Dva i po miliona vožnji ima dnevno u Beogradu, od toga 63 odsto korisnika ne preseda, znači koristi samo jednu liniju, odnosno jedan prevoz", precizirao je Vesić.