Istražuje se pronevera u Železnicama
MONDO, Petar Stojanović 
"Ministarstvo može da zamoli da se svaka vrsta istrage obavi, ali mi nismo ti koji rade istrage. Očekujem rezultate rada nadležnih institucija, ne samo za to nego i za sve druge navode Saveta", rekla je Mihajlović novinarima.

Upitana da li oseća odgovornost, Mihajlović je rekla da je na čelu tog ministarstva od maja prošle godine, te da ne zna detalje, ali da je tu da razgovara o svemu što budu rekli Savet i nadležne institucije.

"Kao i za sve druge dokumente koje je Savet za borbu protiv korupcije poslao, mi imamo "dokument pitanja" za Koridore Srbije. Nadležne institucije već rade svoj posao", kaže Mihajlović.

Savet za borbu protiv korupcije je utvrdio da je u poslovima obnove šinskih vozila za potrebe Železnice Srbije naneta šteta budžetu od oko 65 miliona evra, zbog nenamenski potrošenih sredstava i neizmirenih poreskih obaveza pet remontera.

Savet za borbu protiv korupcije je juče saopštio da je analizirao obimnu dokumentaciju dobijenu od Železnice, Ministarstva privrede, Sektora budžetske inspekcije Ministarstva finansija, Fonda za razvoj i Generalnog sekretarijata Vlade Srbije, koja se odnosi na obnovu šinskih vozila za potrebe Železnica Srbije.

Za nabavku i remont šinskih vozila u poslednjih 10 godina potrošeno je oko 10 milijardi dinara ili oko 100 miliona evra.

Savet je pratio finansiranja obnove šinskih vozila železnice u periodu od 2009. do 2014. godine, shodno zaključcima Vlade Srbije, kao i period od 2005. do 2008. godine odnosno

Projekat opravke i modifikacije 1000 EAS vagona.

"Činjenica da se vozni park Železnice nije bitno menjao i pored ogromnih ulaganja, izaziva sumnju da je stvarnog remonta bilo i da je šteta za budžet Srbije veća od 65 miliona evra. Ni stanje remontera se, pored tolikih davanja od strane države, nije popravilo već su kod svih raskinuti ugovori o privatizaciji, pa se sa devastiranom imovinom i ogromnim dugovima ponovo nalaze u većinskom vlasništvu države", navedeno je u saopštenju Saveta.