Antić je odbacio tvrdnje da je za povratak u Beograd odgovoran kopilot koji je prosuo kafu u pilotskoj kabini.

"Predsednikov život je bio ugrožen jer nadležno ministarstvo (za građevinarstvo, saobraćaj i infrastrukturu) - ministarstvo koje vodi Zorana Mihajlović, nije poštovalo procedure i reagovalo na propuste na koje joj je bilo ukazano", rekao je Antić u intervjuu za list
"Danas" od srede.

Antić je rekao da je prilikom kontrole američke Federalne agencije za kontrolu saobraćaja, koja je došla da obavi kontrolu avioprevoznika u Srbiji koji žele da lete u SAD, utvrđeno da
Direktorat za civilno vazduhoplovstvo nema kontrolora za vladine letelice "lir džet" i "falkon", i da su naložii da se to ispravi, ali da to nije urađeno.

"To je u nadležnosti ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović, da uvede te kontrolore... Bilo bi dobro da se ona malo pozabavi svojim poslom", rekao je Antić.

Prema dokumentaciji koja ja objavljena, u avionu "falkon" kojim je predsednik Srbije Tomislav Nikolić putovao u Vatikan, slučajno je aktiviran prekidač za slučaj nužde nakon što je prosuta kafa po kontrolnoj tabli. Prema tom izveštaju, pri poniranju do kojeg je usledilo ugasio se i motor broj tri, koji je ponovo aktiviran nekoliko minuta kasnije.

"Nesumnjivo da je došlo do kvara motora, sve je to utvrđeno sada, da je avion izgubio visinu, i tako redom... Uzročna veza između kafe i prestanka rada motora je potpuno izmišljena i nema nikakve veze. Isticati neku kafu, a prestao je da radi motor, to je neozbiljno", rekao je Antić.

On je dodao da je činjenica da je motor prestao da radi dokaz da ne postoji ozbiljno održavanje motora i odbacio tvrdnje da su putnici u avionu u javnosti preuveličali ozbiljnost tog incidenta. 

Govoreći o javnom sukobu Zorane Mihajlović i savetnice predsednika za medije Stanislave Pak, Antić je podržao stav da ministarka vodi hajku protiv kabineta predsednika.

"Stanislava Pak je to utvrdila na činjeničnom nivou, ako to vama nije jasno, onda u redu", rekao je Antić.