• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mali: Autobusi nam prepuni, a tramvaji prazni

Izvor MONDO/Agencije

Građani mogu da se oslone na tim gradskog rukovodstva, koji svakodnevno radi na tome da Beograd postane moderniji i ravnopravan sa svim evropskim prestonicama, izjavio je danas gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

On je, gostujući na Studiju B, najavio završetak studije koja treba da dovede do, kako je rekao, sistemski uređenog i jeftinijeg gradskog prevoza.

"Gradski prevoz je decenijama zanemarivan, a mi smo prošle jeseni uradili studiju na osnovu koje ćemo definisati novu mrežu linija, kako bismo obavili optimizaciju saobraćaja. To će značiti sistemski pristup rešavanju problema i tako ćemo znati koliko autobusa, trolejbusa i tramvaja treba da bude na ulicama", rekao je Mali.

Prema njegovim rečima, na osnovu dosadašnjih rezultata koje je studija pokazala, došlo se do saznanja da je stepen iskorišćenosti tramvaja svega osam odsto.

"Prethodna gradska vlast investirala je 80 miliona evra u tramvaje, a Beograđani ih vrlo malo koriste. Za razliku od tramvaja, koji su skoro prazni, imamo prepune autobuse", istakao je Mali.

On je najavio da će jedna od karakteristika budućeg sistema javnog prevoza biti i niža cena karata za stanovnike prigradskih naselja i uvođenje novog zoniranja grada.

"Trenutno imamo situaciju da građani prigradskih naselja plaćaju enormne sume da bi se prevezli do Beograda i zato smo, na zahtev građana tih naselja, nastojali da pronađemo mogućnost da definišemo četiri zone i naplatu koja bi trebalo da dovede do smanjenja cena za građane prigradskih naselja od 20, pa i 30 odsto do kraja godine. Taj pristup imaće za rezultat i bolji prevoz", rekao je Mali.

On je najavio i tender za privatne prevoznike do kraja godine, s obzirom na to da, kako je rekao, ističu im ugovori sklopljeni 2005. godine.

Prema njegovim rečima, Grad će zahtevati od onih koji se budu prijavili da imaju jednoobrazna vozila, klima-uređaje, bežični internet i brojače putnika, kao i da su to uslovi koji važe i za 30 autobusa naručenih od "Ikarbusa".

Gradonačelnik je izrazio nadu da će radovi u Ulici vojvode Stepe biti završeni na vreme, ali najavio i moguću reakciju Grada Beograda ukoliko ugovoreni rokovi ne budu poštovani.

"Ugovor za rekonstrukciju Ulice vojvode Stepe je ova gradska vlast nasledila od prošle i tu nismo imali mnogo izbora, već smo samo mogli da insistiramo da izvođač poštuje sve što je prethodno ugovoreno. U početku je bilo kašnjenja, a mi insistiramo da svi u tom procesu poštuju svoje obaveze, baš kako to čini i Grad Beograd", rekao je Mali.

On je dodao da je protekle nedelje obišao gradilište i da je ugovorom predviđeno da do 22. juna treba da se otvori Autokomanda, a do 12. jula Ulica vojvode Stepe, te da izvođač garantuje da će tako i biti.

"Opterećenost grada kreditima umnogome otežava finansijsku situaciju Beograda, ali odgovorno poslovanje je ključ za dalje napredovanje grada. Ove i sledeće godine na naplatu dolaze kamate i glavnice kredita uzetih od prošle gradske vlasti što nam delimično vezuje ruke, ali smo pokazali da smo odgovorniji i da trošimo samo onoliko koliko je neophodno, bez dinara novih kredita", rekao je Mali.

On je istakao da Beograd želi da, kako je rekao, i dalje različitim projektima, novim investicijama i ulaganjima u javno-privatno partnerstvo ne zanemari ključne interese Beograda i njegovih stanovnika.

Komentari 12

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ala je lepo biti glup

Ovaj Mali ide stopama Djilasa, drito, u nepovrat. Ako on misli da forsira izgubljenu pricu u vidu bus-plusa, privatnog prevoza, koji je uveo Dragan Dilas i sve zacinivsi komunalcima, neka se nada onom sto je najbolje za Beograd, skorom odlasku. Jedini gradonacelnik od vremena Spasoja Krunica ( ubedljivo najgori gradonacelnik u istoriji Beograda) koji je bio cestit i stitio Beogradjane od raznih hohstaplera je Gospodin Nebojsa Bogdanovic, tako da je u to vreme Beograd bio bez tenzija. A onda, na vlast dolazi Dragan Djilas i njegova era licnog bogacenja i propadanja svih moralnih vrednosti koji su krasili njegovog predhodnika. I konacno Mali, koji ide nezaustavljivo stopama Djilasa. Za njega je bitniji prevoz njegovog sela u okolini Beograda, nego prevoz u Beogradu. Ali, valjda je to sudbina coveka koji je dosao na celo metropole kao anonimus, i kao takav ce i da ode. A, njegovo selo iz okoline Beograda ce biti bolje povezano njegovom zaslugom, te nece moci da se odbrani od silnih seoskih lepotica kojima je tek sad upao u oko kao Dasa. E, a onda ce izbori, i nastaje vreme setve, a bome i zetve. Kako si posejao tako ces i da zanjes. Dobro razumljiv Seoski govor.

Ka'ce izbori

Posto Gospodin ne razume rec nemati, mi Beogradjani trazimo izbore i samo " GSB"i "Lastu" kao jedine gradske prevoznike. Znaci po njemu, ako su tramvaji poluprazni, treba uvesti privatne autobuse i time zadovoljiti njihove apetite, pri tome ne misliti na nas Beogradjane. Taj tender za privatan prevoz nista ne poboljsava prevoz, vec jedino dodatno uvodi novo dranje koze Beogradjanima. Za dalje davljenje Beogradjana sluzi bus-plus i komunalci, posto se izjalovio Beograd na vodi, i ide se na sve dalje i dalje gazenje i ono malo dostojanstva, nekada ponosnog Beograda. Gosin Mali sa njegovim pogledom na zivot nece sigurno proci sledece izbore. A, tek ako ukine tramvaje, jer mu snetaju, zato sto idu na struju, to ce biti biser. Pa, posto se njemu ne sviidja da mu to neko kaze, mislim na "biser", moguce da uvede zajedno sa go'sn Vesicem i virtuelnim go'sn Djilasem Cenzuru. Ako gospodin smatra da Beogradu treba samo jeftiniji prevoz do okolnih sela, onda neka dobro razmisli da slucajno ne zaboravi i da pojeftini kartu i do svog sela, da mu se ne naljute komsije, posto vidim da nas Beogradjane niko ne smirgla. Mi Beogradjani smo primetili da uglavnom ti seoski vozaci voze privatne autobuse po Beogradu tako da ne cudi raspisivanje za njih kako se moderno kaze tendera. Da li iko u ovoj drzavi zna sta znaci rec nemati, jer mi Beogradjani nemamo njive, koje mozemo da oremo, i tako sebi bar zasejemo luka i papriku, krompir, pa kao i ovi dilberi koji ucestvuju na tenderu, bar imamo sta da jedemo. Zato me Gosin Mali odusevljava sa nastavljanjem politike gosin Djilasa, a koja se zove bus-plus ili drp sistem, dok si na vlasti, pri tom ne hajuci na Beogradjane na cijem su celu slucajno, jer se niko nije nadao da ce posle cestitog Bogdanovica doci Djilas, kao nocna mora, a posle gosin Mali koji ga uspesno imitira. Sreca da na sledecim izborima ne ucestvuje i prepodobni gos'n Spasoje Krunic, pa da mi Beogradjani izvrsimo kolektivno samoubistvo, da nam ne namesti, takozvane biznismene Bracu Sarac gde bi bio kraj na kraju tunela, i bez izlaza. A, ni ovde se ne nazire svetlo na kraju tunela iliti horora.

VVV

Najjace da su prazni! Trojka je sve punija i punija, ceka se po pola sata! Jel to resenje da se izjednace tramvaji i autobusi? Umesto da poboljsate autobuse, vi upropastite tramvaje i onda su isti! Sjajna vam je logika gospodine Mali

special image