
Taj prostor će, rekao je Siniša Mali, a saopštila Gradska uprava, u mnogome doprineti i povećanju efikasnosti rada Gradske uprave.
"Ovo je jedno od obećanja koje smo dali, a to je da ćemo učiniti rad Gradske uprave efikasnijim i boljim za sve građane. Ranije je svaki sekretarijat imao svoje šaltere pa su građani lutali i nisu mogli da se snađu", rekao je Mali.
On je dodao da su nadležni rešili da sve šaltere objedine na jednom mestu, na trećem spratu Gradske uprave, gde sada svako ko ima bilo kakvo pitanje ili dokument da preda sekretarijatima treba da dođe na jedno mesto.
Svaki sekretarijat, kako je istakao, sada ima svoj šalter, pa je mnogo efikasnije i sa stanovišta kontrole dokumentacije i kontrole predmeta i za građane da na jednom mestu predaju dokumenta.
Kako je istakao, sledeći korak je uvođenje elektronske uprave na kojoj Gradska uprava radi već nekoliko meseci zajedno sa Ministarstvom državne uprave i lokalne samouprave.
"Identifikovali smo 144 usluge koje ćemo elektronski podržati, kako bi građani mnogo brže dobijali pojedina dokumenta. To je u fazi testiranja i u sledećih nekoliko sedmica imaćemo konkretne rezultate, kako bismo polako krenuli u njihovu primenu", rekao je Mali.
Krajnji cilj svega što se radi je, istakao je, da građani imaju mogućnost da brzo i efikasno dobiju dokumenta i rešenja na probleme koje imaju.
Načelnica Gradske uprave Sandra Pantelić je naglasila da je u saradnji sa Direkcijom za elektronsku upravu Ministarstva državne uprave i Fakulteta organizacionih nauka, Gradska uprava izradila katalog usluga koje će pružiti građanima elektronskim putem.
"Postoji još jedna mogućnost da građani od kuće ostvaruju prava i usluge. Ova usluga koju smo obezbedili Grad nije koštala ništa", navela je Pantelić.
Najavljeno je i renoviranje 15. i 16. sprata zgrade Gradske uprave, gde se nalazi Sekretarijat za legalizaciju objekata, a završetak radova se očekuje u naredna tri meseca.
Za renoviranje prostora na trećem spratu zgrade Gradske uprave, Grad je izdvojo 1,1 milion dinara.