Gradonačelnik Mali: Povećana prodaja karata u vozilima GSP

Grad Beograd uspešno rešava jedan od svojih velikih problema - javni prevoz. Prodaja karata je u maju drastično nego početkom godine, kada su beleženi zabrinjavajući podaci da tek svaki četvrti putnik plaća kartu.

Gradonačelnik očekuje da će kupovina karata u gradskom prevozu porasti jer će za 80 odsto građana koji koriste prigradski prevoz, cene biti smanjene.

On je podsetio da se uvodi novi tarifni sistem i mreža linija, koja će dovesti do optimizacije saobraćaja, a time i do kvalitetnijeg prevoza za putnike.

Sledeće godine, najavio je Mali, očekuje se rekonstrukcija pogona Kosmaj.

Mali je novinarima nakon sastanka sa rukovodstvom GSP Beograd i njegovim reprezentativnim sindikatima rekao da grad čini sve kako bi konsolidovao i stabilizovao to preduzeće.

"Grad će uvek pomagati GSP, ali želimo da svedemo nivo subvencija na razumnu meru, koju je grad u stanju da isplaćuje svakog meseca", rekao je Mali.

Gradonačelnik je istakao da se sve odluke koje se donose, donose u dogovoru i razgovoru sa sindikatima GSP, sa kojima grad ima dobru saradnju.

"Ne moramo oko svega da se složimo, ali mora da postoji razgovor i saradnja", zaključio je gradonačelnik.

Direktor GSP Beograd Željko Milković rekao je da to preduzeće nikada nije imalo snažnu podršku grada, kao što je to danas.

On je istakao i da je posao koji treba da se uradi u GSP-u veoma težak, kao i da je za uspeh potrebna saradnja grada, rukovodstva preduzeća i njegovih sindikata.

Predsednik Samostalnog sindikata GSP-a Zoran Antić rekao je da je na sastanku bilo reči o teškoj situaciji u preduzeću, uslovima rada i zaradama zaposlenih.

"Složili smo se da je GSP sistemski uništavan i da samo sistemski može da se podigne", naveo je Antić.

I predstavnici drugih sindikata GSP-a složili su se da je potrebna saradnja, kako bi preduzeće bolje poslovalo, a građani dobijali bolje usluge.