Mihajlović je prilikom noćnog obilaska radova na Koridoru 11, na deonici Lajkovac - Ljig, Tanjugu rekla da kada bi se na gradilištima Koridora 10 i 11 radilo i noću i danju, onda bi moglo dnevno da se izgradi 500 do 700 metara više saobraćajnica nego do sada, što bi bilo značajno efikasnije kada bi se izračunao nedeljni i mesečni učinak.

"Ovo je poruka za sve druge izvođače - pogledajte kako može da se radi, hajde da budemo još brži! Srbiji je potreban i Koridor 10 i Koridor 11, a domaće kompanije su vredne, sposobne i vrlo stručne i mogu da obave sve poslove kada govorimo o građevinarstvu", poručila je Mihajlović.

Za 120 dana, koliko prosečno traje građevinska sezona, radom i u noćnoj smeni moglo bi da se uradi bar 30 odsto više, ako se ima u vidu da je za to vreme projektovano da se izgradi 120 kilometara auto-puta, navela je Mihajlović.

"Ja sam ponosna, jer ovim pokazujemo da srpski podizvođači na čelu sa Energprojektom, zajedno sa glavnim izvođačem radova mogu da rade neprekidno 24 sata. Ovo je jedino gradilište u Srbiji gde se radi 24 sata i ja sam ponosna zbog toga", rekla je Mihajlovićeva prilikom obilaska gradilišta Pepeljevac, gde se vadi kamen, koji se koristi kao podloga za auto-put na Koridoru 11.

Ministarka Mihajlović je naglasila da ovim gradilištem na Koridoru 11 naši građevinci pokazuju da umeju, znaju i mogu, "da imamo struku, snagu, ali i volju da nešto uradimo".

Procene pokazuju da, kada bi sva gradilišta u Srbiji radila danonoćno, onda bismo izgradili još više kilometara autoputeva, rekla je resorna ministarka i ukazala da je gradilište u Pepeljevcu primer koji može pozitivno da utiče i pomogne svim izvođačima i podizvođačima radova na gradilištima u zemlji.