Za izradu plana biće izdvojeno 7,9 miliona dinara, koliko iznosi procenjena finansijska vrednost izrade plana.

Premijer Srbije Aleksandar Vučić rekao je ranije da bi tunel trebalo da spoji Kameničku i Francusku ulicu.

U obrazloženju odluke piše da se realizacijom novih projekata, a posebno projekta "Beograd na vodi", može očekivati povećanje atraktivnosti priobalnog područja, a da se izgradnjom tunelske deonice mogu rasteretiti postojeći saobraćajni pravci.

U postojećem stanju saobraćajna veza Savske i Dunavske padine obavlja se pravcima Bulevar vojvode Bojovića, Donjogradski bulevar, Dunavska i Knez Miloša-Takovska-Cvijićeva-Poenkareova.

Odbornici iz poslaničkog kluba DS ukazali su na veliku cenu izrade plana tunelske veze, dok je Zoran Alimpić naveo da je to stara ideja, ali da, s obzirom da je u pitanju skup projekat, sa prilično dramatičnim uticajem na saobraćaj, misli da prednost ipak treba da ima tunel od Hipodroma do Autokomande.

Izrada plana biće poverena Urbanističkom zavodu Beograda, a sredstva za njegovu izradu obezbediće Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Odbornici su prihvatili i nekoliko planova detaljne regulacije, među kojima je i za područje između autoputa, kompleksa Beogradske industrije piva (BIP), kompleksa železničke stanice "Beograd-centar" i dela planirane saobraćajnice prvog reda "Transverzale".

Odbornici su potvrdili mandat Dijani Vladičić, koja će u poslaničkom klubu SNS zameniti Maju Mandrapu Gašić.

Na početku sednice usvojeno je i nekoliko kadrovskih odluka, među kojima je i imenovanje Slobodana Miškovića za direktora privrednog društva "Slobodna zona Beograd 2015".

U nastavku sednice, pored ostalog, odbornici bi trebalo da raspravljaju o potrebi da Beograd dobije kreditni rejting.