• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Infostan: Hteli smo najbolje, niste nas razumeli

Izvor mondo.rs

Otprilike ovako iz JKP "Infostan" objašnjavaju stavku "osiguranje stana - 200 dinara", koja se iznenada pojavila na septembarskim računima. U domaćinstva stižu korigovani računi. Pročitajte izvinjenje "Infostana".

 Infostan - novi računi za septembar Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

U domaćinstva u Beogradu stigli su (ili će stići) korigovani računi za "Infostan" za mesec septembar 2015. godine. Na njima više nema one famozne stavke "osiguranje stana", koja je izazvala buru negodovanja građana.

Jer, te stavke do sada nije bilo na računima, niti su građani, odnosno vlasnici stanova i korisnici Infostana potpisivali bilo kakve ugovore sa osiguravajućim društvima o osiguravanju nekretnina.

Nakon građanskog revolta i svojevrsne pobune, Javno-komunalno preduzeće "Infostan" uputilo je javno izvinjenje građanima, a direktor Veselin Marković ponudio je ostavku, što je tražio i gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

U međuvremenu, u domaćinstva su stigli izmenjeni, odnosno korigovani računi. Osim što je stavka "osiguranje stana" izbrisana, na poleđini računa odštampano je izvinjenje, koje bi, ukratko, moglo da se svede na rečenicu:

"Hteli smo najbolje, to je bilo za vaše dobro... niste nas razumeli".

Evo šta piše u izvinjenju JKP "Infostan":

"Obaveštavamo Vas da i pored najbolje namere:

- da Vam omogućimo da svoj stan, stvari u njemu, ali i Vašu odgovornost za štetu nanetu drugom licu osigurate pod uslovima povoljnijim nego što biste ih imali da to sami činite,
- da Vam pri tome Vaše lične podatke u potpunosti zaštitimo tako što ih nećemo štampati ni na jednom drugom dokumentu, osim računu sistema objedinjene naplate
- da osiguranje prihvatite ili odbijete bez potrebe da dolazite u ekspoziture Infostana ili osiguravača, kao i bez potrebe da bilo koga kontaktirate po tom pitanju i da time redovno plaćanje obaveza do njihovog dospeća stimulišemo kao društveno poželjan oblik ponašanja

način na koji je ova namerana relizovana je, po mišljenju dela javnosti, bio pogrešan.

Evo celog izvinjenja i objašnjenja:

Tagovi

Komentari 32

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zoran

Pitam se zasto Skupstina grada Beogradaa ne podnese neke prijave, prekrsajne, krivicne, vec kako sleduje po Zakonu, protiv celnih ljudi JKPO Infostan i Delta Djenerali osiguranja. Samo jos francuske sobarice se smijulje na pominjanje debele provizije koju su jedni hteli dati a drugi zeljno hteli primiti. Preko ledja gradjana, naravno. Ovce sluze vukovima za sisanje. Mozda je neko iz gradske skupstine u talu sa vodecim mozgovima ovih preduzeca? Avanti prevaranti, Srbija je raj.

n

To je bila umetnička sloboda da ugzraju neprimetno jedno stavku više na račun, ali kao i većina umetnika su potpuno neshvaćeni.

hark

neka napisu lepo kako je bilo a ne da izmisljaju ovde price. napisite hteli smo najbolje za nas i djenerali. zickali smo po 200 dinara od svih, umesto da smo prvo lepo obavestili ljude nekako a ne sto smoubacili tu stavku i precutali pa ako prodje prodje. jos ce sada oni i zrtve da ispadnu!

special image