Softver omogućava da se svaki poziv građana zabeleži u sistemu, nakon čega zaposleni u Beokomu obaveštavaju nadležan sekretarijat ili javno-komunalno preduzeće, čije ekipe zatim izlaze na teren, a u sistemu se zatim vidi da li je problem rešen ili nije.
"Ukoliko nije, mi reagujemo, da vidimo zbog čega neko nije uradio ono što je trebalo da uradi. Ukoliko jeste, u sistemu se pojavi da je taj posao završen", objasnio je Mali novinarima prilikom obilaska te službe.
Na taj način, kako je rekao, Gradska uprava postaje transparentnija u odnosu prema građanima, a probleme građana rešavaće brže i efikasnije.
"Takođe i mi interno imamo kontrolu ko radi, a ko ne, ko radi brže od drugih... tako da možemo da nagradimo pojedine službe i sekretarijate, možemo i da ih kaznimo, a sve u cilju bolje usluge prema građanima", rekao je Mali.
On je naveo da "Beokom" godišnje primi oko 120.000 poziva građana u vezi sa različitim problemima, i da je Gradska uprava prošle godine odlučila da investira u tu službu, kako bi bolje i efikasnije odgovarala na potrebe građana.
"Ovo je veliki korak napred za nas, a ovaj primer pratiće i ostali sekretarijati, preduzeća...Investiraćemo u njihove IT sisteme, da budu efikasniji, bolji, organizovaniji u odnosu prema građanima", zaključio je gradonačelnik.