Vučić je u nastavnom centru MUP-a istakao da će Srbija nastaviti da ulaže u vojsku i policiju. Ocenio je danas da je srpska policija bez premca po snazi u regionu i da naši građani nemaju razloga da brinu za svoju bezbednost.

"Uspeli smo da im obezbedimo nova vozila i danas su bez premca po snazi u regionu", rekao je on u nastavnom centru Makiš prilikom primopredaje oklopnih vozila za potrebe policije.

On je izrazio zadovoljstvo i što je među novih 20 oklopnih vozila i oklopni transporter "Lazar 3", koji je proizvod državne kompanije Jugoimport SDPR.

"Do kraja godine još šest vozila dobiće policija, a šest vojska", rekao je Vučić, dodavši da je razlika između vojnih i policijskih vozila u tome što vojna imaju oružje većeg kalibra.

On je naglasio da će biti nastavljena ulaganja u opremanje policije i vojske izrazivši zadovoljstvo i što su oklopna vozila domaće proizvodnje "rame uz rame sa zapadnom konkurencijom".

Nema detaljnijih informacija o kakvim se inovacijama na BOV radi, pa samo možemo da podsetimo na vozilo koje se u jugoslovenskoj vojsci i policiji, a potom i snagama bezbednosti regiona, nalazi od kraja sedamdesetih godina prošlog veka.

Pravljeno je u mariborskom TAM-u (sarajevski FAMOS je radio platformu raketa), a policijska linija razvoja završila se na modelu oklopnog automobila "BOV M-86", sa izmenjenim oklopnim telom za potrebe vojne i savezne policije.

Nakon raspada SFRJ zemlje "naslednice" su krenule u veće ili manje modifikacije, od kojih je Jugoimportova bila najveća. Jugoslovenski "BOV M-86" je prerastao u složenija vozila komandno-izviđačka vozila "BOV M10" i "M11", koja su išla u izvoz.

Jugoimport deklariše "BOV M11" kao višenamensko komandno izviđačko-patrolno oklopno vozilo, koje sa različitom opremom izvršava različite zadatke. Oklopna zaštita je modularna, obično je naoružan daljinski upravljivom borbenom stanicom sa teškim mitraljezom 12,7mm, a može imati i osmatračku spravu za ciljeve udaljene do 20 km.

Dobru pokretljivost vozila obezbeđuje dizel motor Cummins od 190KS. Pored stalne posade u zavisnosti od potrebe zadatka unutar vozila ima prostora za još 4 osobe.

Za proizvodnju ovih vozila i svih ostalih iz ponude Jugoimporta sagrađena je nova fabrika u Velikoj Plani.

U toj fabrice se radi i "lazar 2", a sada i njegov naslednik u klasi višenamenskog borbenog vozila pešadije namenjenog za transport ljudstva, izviđanje, patroliranje, borbena dejstva i hitne intervencije. Vozilo je razvilo preduzeće Jugoimport-SDPR tokom 2008. godine, ima top od 30 mm i mitrljez od 7,62 mm.
Posada se sastoji od vozača, komandira, nišandžije i 10 članova ukrcnog odeljenja u vozilu čiji motor od 500 "konja" može da potera oklopnjak i do 100 km/č.. Vojnici i policajci su okrenuti ka velikim prozorima, koji su izrađeni od balističkog stakla i mogu dejstvovati iz ličnog naoružanja kroz puškarnice.