• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako će se spojiti Savamala i Dorćol

Izvor mondo.rs

Gradski menadžer Goran Vesić pozvao je danas kompanije da se jave na tender za izradu idejnog rešenja tunela koji bi povezao Savsku i Dunavsku padinu, a rok za konkurisanje je 1. avgust.

Vesić je podsetio da će za sedam dana, 11. jula, biti otvoren tender za dostavljanje ponuda za izvođenje radova na izgradnji fontane na Trgu Slavija.

Deo Beograda na vodi

Kako se navodi u saopštenju, izradom prostornog plana područja "Beograd na vodi" i planovima za njegovu realizaciju, stvorili su se uslovi za izgradnju tunela koji bi konačno povezao savsku i dunavsku obalu i rešio pitanje drumskog saobraćaja u toj zoni. Vesić je istakao da će taj deo grada, proširenjem tramvajskog mosta preko Save, postati značajan tranzitni pravac i nezavisno od izgradnje stambeno-komercijalnih objekata u zoni železničke stanice i Savamale. On je pojasnio da je prema saobraćajnom rešenju Plana generalne regulacije planirana veza Savske i Dunavske padine koja bi se ostvarila tunelom za drumski saobraćaj.

Kad je reč o tunelu, idejna rešenja treba da sadrže elemente idejnog projekta za dve varijante trase, kao i vrednovanje predmetnih varijanti nakon čega će za izabranu varijantu biti urađen planski dokument i poslat zahtev za dobijanje lokacijskih uslova.

Vesić je objasnio da je tunel planiran kao produžetak starog Savskog mosta i njegova trasa bi trebalo da se pruža od Karađorđeve ulice ispod Terazijskog grebena ka zoni Dorćola.

"Nakon razmatranja predloženih varijanti tunelske veze, Komisija za planove Skupštine grada je donela odluku kojom su izdvojene dve varijante za koje je potrebno izraditi idejna rešenja koja treba da obuhvate i elemente idejnog projekta", rekao je Vesić, a saopštila je Gradska uprava.

Kako je pojasnio, u obe varijante tunel na Savskoj padini počinje u zoni raskrsnice Gavrila Principa i Kameničke, dok se za samu trasu tunela, kao i za ulaz odnosno izlaz na Dunavskoj padini razmatra više varijanti u zoni Bulevara despota Stefana i Poenkareove.

Vesić je dodao da je neophodno detaljno sagledavanje trase, te da razrada rešenja podrazumeva usvajanje dimenzija osnovnih elemenata tunela, kao i grube statičke proračune.

"Posebno je potrebno obratiti pažnju da se pri definisanju trase saobraćajnog tunela vodi računa da se ne ugroze postojeće instalacije i planirane trase najvažnijih objekata centralnog kanalizacionog sistema", rekao je Vesić i podsetio da se u Ulici Gavrila Principa 35 nalazi spomenik kulture Kuća porodice Najdanović, koji se, takođe, ne sme ugroziti.

Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Generacija 67

TREBA NAM UKLJUČENJE SA KRUŽNOG PUTA NA AUTO-PUT. Malo košta, a skraćuje put za 4 km.

Zema

Izgleda da se Vesic oporavio od kad je menadzer.Izgleda da se potrosilo ono kad je bio u kk Zvezdi

sitizen

Nemam problem sa tunelom Karađorđeva-Dorćol, ali imam problem što nemam uvid u sve te projekte i njihovu dinamiku te se pitam šta će biti brže gotovo - ovaj tunel ili onaj ispod Senjaka od Mosta na Adi do Autokomande...

special image