Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograd objavila je konkurs za izvođača radova na prvoj fazi sanacije Pančevačkog mosta koja će trajati dve godine.
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograd objavila je konkurs za izvođača radova na prvoj fazi sanacije Pančevačkog mosta koja će trajati dve godine.
Radovi na drumsko-železničkom mostu preko Dunava biće izvršeni na čeličnoj rešetkastoj konstrukciji mosta ispod kolovozne ploče i železničke konstrukcije na levoj obali Dunava.
Rok za podnošenje ponuda je 45 dana počev od 7. marta kada je konkurs objavljen u "Službenom glasniku Republike Srbije", a otvaranje ponuda obaviće komisija po isteku roka za podnošenje ponuda.
Obnova Pančevačkog mosta, najavljivana i odlagana nekoliko puta u toku prošle godine, trebalo bi konačno da počne u aprilu. Direkcija za građevinsko zemljište preuzela je od Saobraćajnog instituta CIP projektnu dokumentaciju tako da su se stvorili uslovi za raspisivanje konkursa za izvođača radova.
Preuređenje "Pančevca" biće finansirano iz gradske i republičke kase. Sanacija mosta će iz Nacionalnog investicionog plana i budžeta Republike Srbije biti finansirana sa 1,6 milijardi dinara, iz budžeta grada sa 1,2 milijarde dinara, opština Pančevo će učestvovati u ovom poslu sa 200 miliona dinara, dok će Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda učestvovati u obnovi sa 600 miliona dinara.
Za vreme obnove most neće biti zatvoren za saobraćaj, već će deo železničke pruge biti popločan kako bi tuda saobraćala putnička vozila i GSP, dok će biti promenjen režim saobraćaja za „teretnjake".
Gradske vlasti ranije su poručile da opravka Pančevačkog mosta neće izazvati veće gužve u okolnim ulicama.
Pančevački most, koji ima veliki značaj ne samo za Beograd već i za ceo južni Banat, dnevno prelazi od 120 do 150 hiljada vozila. Njegova prva verzija sagrađena je 1935. godine, kada ga je svečano otvorio knez namesnik Pavle Karađorđević, a nije ozbiljnije popravljan od 1965. godine.
Ukupna dužina mosta je 1.135 metara, računajući i stubove na početku i kraju mosta, a sa betonskim vijaduktom i inundacionim mostom 1.526 metara. Visina glavnih nosača je 18 metara. Most ima po dve trake u oba pravca za drumski saobraćaj, a predviđen je i za dvosmerni železnički saobraćaj. Trenutno na mostu postoji samo jedan železnički kolosek.
(Tanjug)
Radovi na drumsko-železničkom mostu preko Dunava biće izvršeni na čeličnoj rešetkastoj konstrukciji mosta ispod kolovozne ploče i železničke konstrukcije na levoj obali Dunava.
Rok za podnošenje ponuda je 45 dana počev od 7. marta kada je konkurs objavljen u "Službenom glasniku Republike Srbije", a otvaranje ponuda obaviće komisija po isteku roka za podnošenje ponuda.
Obnova Pančevačkog mosta, najavljivana i odlagana nekoliko puta u toku prošle godine, trebalo bi konačno da počne u aprilu. Direkcija za građevinsko zemljište preuzela je od Saobraćajnog instituta CIP projektnu dokumentaciju tako da su se stvorili uslovi za raspisivanje konkursa za izvođača radova.
Preuređenje "Pančevca" biće finansirano iz gradske i republičke kase. Sanacija mosta će iz Nacionalnog investicionog plana i budžeta Republike Srbije biti finansirana sa 1,6 milijardi dinara, iz budžeta grada sa 1,2 milijarde dinara, opština Pančevo će učestvovati u ovom poslu sa 200 miliona dinara, dok će Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda učestvovati u obnovi sa 600 miliona dinara.
Za vreme obnove most neće biti zatvoren za saobraćaj, već će deo železničke pruge biti popločan kako bi tuda saobraćala putnička vozila i GSP, dok će biti promenjen režim saobraćaja za „teretnjake".
Gradske vlasti ranije su poručile da opravka Pančevačkog mosta neće izazvati veće gužve u okolnim ulicama.
Pančevački most, koji ima veliki značaj ne samo za Beograd već i za ceo južni Banat, dnevno prelazi od 120 do 150 hiljada vozila. Njegova prva verzija sagrađena je 1935. godine, kada ga je svečano otvorio knez namesnik Pavle Karađorđević, a nije ozbiljnije popravljan od 1965. godine.
Ukupna dužina mosta je 1.135 metara, računajući i stubove na početku i kraju mosta, a sa betonskim vijaduktom i inundacionim mostom 1.526 metara. Visina glavnih nosača je 18 metara. Most ima po dve trake u oba pravca za drumski saobraćaj, a predviđen je i za dvosmerni železnički saobraćaj. Trenutno na mostu postoji samo jedan železnički kolosek.
(Tanjug)