"Naš stav je da bi deca trebalo ravnopravno da uče dva strana jezika. A da bismo to i omogućili moramo da definišemo radnu nedelju, da precizno utvrdimo šta učenike opterećuje, a šta relaksira", rekao je Šarčević u Osnovnoj školi "Mihailo Petrović Alas" u Beogradu, gde je prisustvovao početku Zimskog univerziteta za profesore francuskog jezika u Srbiji.

Kako se navodi u saopštenju, Šarčević je ponovio da je neophodno da se strani jezici uče za sertifikate, a ne samo za ocenu i dodao da se prvi put, u saradnji sa filološkim fakultetima i dijasporom, radi i na sertifikovanju srpskog jezika.


"U okviru analize nedeljne opterećenosti učenika posebna pažnja, između ostalog, biće posvećena učenju stranih jezika", rekao je ministar i poželeo uspešan seminar profesorima.

Uspešan rad profesorima poželela je ambasadorka Francuske u Srbiji Kristin Moro, koja je ukazala na neophodnost razvoja nove, interaktivne metode učenja jezika, kako bi đaci na najbolji način usvojili znanje.

"Kroz jezik deca usvajaju ne samo lingvistička već i interkulturalna znanja, dobijaju na zrelosti i sposobnosti da anticipiraju i prate promene u društvu. Zato je važno unaprediti predavačke metode", rekla je Moro.

Seminar se održava devetu godinu zaredom, u organizaciji Udruženja profesora francuskog jezika.

Reforma predškolskog: Deca će učiti da pišu