NASTALA HISTERIJA ZBOG NOŽEVA IZ MAKSIJA: Kupci razočarani zbog nestašice, a sada iz kompanije poslali VAŽNO OBAVEŠTENJE

Nakon razočaranja kupaca zbog nestašice "Kuhn Rikon" noževa, iz kompanije "Delez Srbija" saopštili su da će oni koji su prikupili kupone, dobiti svoje proizvode.

Mondo/ Goran Sivački

Nestašica noževa u "Maksi" prodavnicama izazvala je veliko razočarenje potrošača koji pasionirano skupljaju kupone iz radnje. Na društvenim mrežama vlada virtuelni protest građana zbog popularnih noževa, a jedna Kagujevčanka sastavila je i tekst žalbe upućen kompaniji, koja je razmišljala i da prestane da kupuje u ovom marketu, jer uprkos skupljenim kuponima nije uspela da dobije nijedan nož.

"Ja sam do sad bila vaš stalni, verni i redovni kupac, ali više nisam sigurna da će i nadalje tako biti. Veoma sam rezignirana i duboko povređena stavom i nastupom vašeg osoblja, a vezano za kupovinu noževa po osnovu dobijenih za vernost koju iskazujem redovnom kupovinom. S obzirom na to da sam nakupila markice za nekoliko garnitura noževa, ja uporno pokušavam da ih za to i iskoristim, ali ih nema", obratila se "Delezu" jedna gospođa iz Kragujevca nezadovoljna zbog nestašice noževa.

 "Pre bih našla grumen zlata nego li neki od tih noževa koji se svesrdno nude, a nikada ih nema. Ja znam da vaše osoblje čini vrlo nečasne radnje sa tim noževima, jer ih uglavnom sklanjaju za sebe ili eventualno za nekog od svojih bliskih rođaka ili prijatelja. Da li ja mogu nekom biti rođak ili prijatelj da bih došla do tih famoznih noževa? Krajnje je nepošteno to što vaši ljudi rade. To što ja verovatno više neću biti vaš kupac to njih ne boli uvo, niti će se nasekirati zbog toga...", navodi se u pismu ove ogorčene Kragujevčanke.

Izgleda da nema razloga za očajavanje, jer su iz kompanije "Delez" Srbija, saopštili su da svi koji imaju kupone dobiće i željno iščekivane noževe, na radost brojnih kupaca:

"Svi kupci koji su ispunili uslove i popunili talone biće u prilici da nabave artikle iz seta Kuhn Rikon. Izuzetno nam je žao zbog zastoja u distribuciji noževa. Do toga je došlo zbog velikog interesovanja kupaca za uključivanje u ovaj program lojalnosti, kao i zbog usporenog procesa uvoza usled pandemije virusa kovid", saopštili su iz Maksija.

"Do sada je podeljeno više od milion artikala iz seta. Sakupljanje nalepnica traje do 6. februara, dok će rok za kupovinu artikala iz seta biti produžen koliko god bude bilo potrebno. Na taj način želimo da obezbedimo da svaki naš kupac koji je prikupio markice nabavi proizvode. O svemu ćemo blagovremeno obaveštavati naše kupce", poručili su.


Jedan od kupaca koji je pribavio svoj "Kuhn Rikon" primerak, kaže da nije ni sanjao da će ovo postati tema broj 1 u Srbiji:

"Nisam sakupljao kupone, u markete ne zalazim tako često, ali imam sreću da mi je tašta revnosna. Negde krajem decembra mi je uručila nož kao poklon i nisam baš znao kako to da shvatim. Tek sad vidim da sam u posedu jedne čudesne relikvije, koja je postala tema broj jedan", zaključio je ponosni vlasnik "Kuhn Rikon" noža za B92.

(Mondo)