Bivša potpredsenica kompanije Miroslava Miškovića, Milka Forcan, oduvek je važila za jednu od najuspešnijih i najmoćnijih žena na poslovnoj i političkoj sceni Srbije. Bila je strah i trepet u svetu biznisa, i godinama redovno lice iz sveta biznisa na domaćim TV stanicama, a onda se preko noći povukla.
Iako se sada retko pojavljuje u medijima, Milka je aktivna na društvenim mrežama. Uživa u putovanjima po egzotičnim destinacijama, i velika je ljubiteljka selfija.
Ova šarmantna dama se može pohvaliti i figurom na kojoj joj mogu pozavideti mnogo mlađe devojke. Plavokosa, elegantna, doterana, Milka je u srećnom braku sa Brankom Forcanom, kojeg je upoznala početkom devedesetih godina. Prvo su bili kolege, a potom se rodila i ljubav koja je krunisana brakom. Iz njihove ljubavi rodilo se dvoje dece,ćerka Jovana i sin Filip, koji sve više privlače pažnju svojom lepotom, za koju mnogi kažu da su je nasledili od majke.
Ako je suditi po Instagram profilu Milke Forcan, ova dama itekako uživa u blagodetima svog rada, pa često putuje po svetu. Sada uživa na Maldivima, a pre toga je bila u Dubaiju.
Sin Filip i ćerka Jovana su joj porasli, a ona voli da se pohvali slikama sa njima. Ćerka Jovana studira u Ženevi, a kada je u Beogradu obožava da svaki slobodan trenutak provodi u opuštanju i uživanju. Milka i ona više izgledaju kao bliznakinje nego kao mama i ćerka.
Ponosna majka je svojevremno izjavila da joj nije bilo lako kad je ćerka sa 18 godina otišla iz porodičnog doma jer se brinula da li će se Jovana uklopiti u novu sredinu i kako će se sama snaći na studijama.
"Time što je u roku završila fakultet na nemačkom jeziku, adaptirala se na drugačiji način života i stekla veliki krug prijatelja iz raznih zemalja, dokazala je da sposobna da se sama nosi sa životnim izazovima", dodala je ponosna Milka Forcan. Sad ima više vremena za supruga i sebe, ali i provod i prijatelje. Milka ima 53 godine, ali po njenom izgledu to ne može čak ni da se nasluti.
Ko je Milka Forcan?
Milka Forcan je rođena u Beogradu 1969. godine u porodici Mileusnić Jovana koji je dvadeset pet godina bio direktor firme Jugohemije. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Nakon diplomiranja, otišla je u London, gde je stekla prva radna iskustva iz oblasti marketinga. Po povratku u Srbiju, 1992. zaposlila se u preduzeću Delta M, koje je tada brojalo dvanaest zaposlenih.
Tokom svoje osamnaestogodišnje karijere u Delti, radila je u međunarodnoj trgovini, finansijama, marketingu i odnosima sa javnošću. Sticala je iskustvo radeći sa najvećim svetskim brendovima kao što su Fiat, Nike, Nivea i mnogi drugi. Aktivno je učestvovala u širenju poslovne mreže Delta Holding-a u zemljama regiona. Potpredsednik Delta Holdinga postaje 2003. i aktivno učestvuje u širenju poslovne mreže kompanije.
Od 2004. godine do 2011 bila je Predsednik Upravnog odbora Jugohemije, druge najveće veleprodaje farmaceutskih proizvoda u Srbiji.
Milka Forcan u okviru Holdinga 2008. godine osniva Kancelariju za međunarodne odnose, u cilju promocije Delte i srpske privrede na međunarodnim tržištima. Učestvovala je na brojnim internacionalnim konferencijama i događajima kao što su: Svetski ekonomski forum u Davosu, Evropski biznis samit u Briselu, Friends of Europe - Balkanski samit u Briselu. Oktobra 2008. godine organizuje konferenciju "Srpska privreda i evropske integracije" u Briselu na kojoj po prvi put srpski privrednici razgovaraju sa predstavnicima EU administracije i Komesarom za proširenje EU, Oli Renom.
Tokom godina, dobila je brojna priznanja iz oblasti marketinga i PR-a. Dobitnik je priznanja Privredne komore Beograda "Menadžer godine 2005.". Društvo za odnose s javnošću Srbije dodelilo joj je 2007. godine nagradu za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija. Takođe, dobitnik je prestižnog priznanja Marketinška ličnost godine za 2007., koju tradicionalno dodeljuje časopis Taboo. Za doprinos izgradnji Hrama Svetog Save, 2006. godine odlikovana je ordenom Svetog Save.
Prema anketi "Blica" 2006. godine, proglašena je za najmoćniju ženu Srbije. Ona tvrdi da u Srbiji "nema prave moći, niti to nešto posebno znači. Uostalom, ovakve liste treba da zainteresuju, ali i da zabave najširu publiku."
(MONDO)