Društvo

SRBI U TUNISU PROŠLI KAO BOSI PO TRNJU! Platili 1.720€, uz ručak ni vodu nisu dobili, a recepcioner tražio mito od 100€!

Autor Uroš Matejić

Tanja rezervisala all inclusive letovanje u Tunisu, ali joj je preselo letovanje jer su je sačekale prljave posteljine, pokvarena balkonska vrata, a iako je putovanje platila 1.720 evra rekla je da uz ručak ne dobijaju ni kiselu vodu.

Izvor: Shutterstock/Artush

Većina srpskih turista boravak u Tunisu koristi za kupanje i sunčanje, odlazak u Saharu, jahanje kamila i uživanje u oazi. Mnogi su se vratili oduševljeni sa željom da ponovo dođu u Tunis, ali ne i Tanja. Jer kada je ona rezervisala all inclusive letovanje u Tunisu, nije ni slutila da će ga provesti u raspravama sa osobljem hotela, predstavnicima agencija i u isterivanju pravde.

"U Tunis smo stigli 12. avgusta oko jedan sat posle ponoći, preko agencije Sunline. Stigli smo u hotel El Mouradi Mehdia i od prvog trenutka smo se suočili sa problemima. Prvo smo imali problem sa sobama, tri smo promenili i poslednja koju smo dobili je bila prihvatljiva", objašnjava ona i dodaje:

"Sve je prljavo. Ne rade vrata, ne mogu da se zatvore, pa u sobu spolja može svako da uđe. Recepcionar je tražio 100 evra da ga časte gosti koji se žale na sobe, neki su to uradili i dobili bolji smeštaj u novom delu hotela, sa pogledom na more i sa dnevnim boravkom opremljenim belim kožnim garniturama", kaže ona za Telegraf Biznis.

Takođe, ističe da sobe nemaju sef, frižider i klima ne radi.

"Pića nema, ukinuli su besplatno pivo koje nam sleduje u all inclusive varijanti, kažu da ne mogu da obezbede dovoljne količine za 1.000 gostiju hotela. Nema ni kisele vode iz istog razloga", kaže ona.

Ističe da niko nije očekivao neki luksuz, da svi znaju da kategorizacija hotela nije kao Evropi, ali da bi trebalo ispoštovati ono što je dogovoreno.

"Kao da sve to nije dovoljno, posteljina se ne menja iako svakog dana ostavljamo bakšiš sobarici. Peškira za plažu nema pošto je svaki dan kućica gde se peškiri preuzimaju zatvorena i radnik nije tu, a po dolasku u hotel zatekli smo prljave jastučnice", objašnjava ona i dodaje:

"Smatram da nismo ispoštovani kao gosti i očekujem u najbržem roku rešenje problema. Došla sam na odmor, a ne da se ganjam kostantno sa problemima koji se ne rešavaju. Iako sam pisala i agenciji Sunline, nisu se udostojili ni da mi odgovore", kaže ona.

Pokušala je da zatraži pomoć i od predstavnika agencije u Tunisu, ali ni on nije mogao mnogo da učini. "Ovo je na papiru hotel sa pet zbezdica, ali realno nije ni za dve. Sve je oskudno", kaže ona.

BONUS VIDEO:

(MONDO/Telegraf Biznis)