Ako vas u inostranstvu ne dočeka smeštaj kakav ste rezervisali i platili, koja su vaša prava? Da li i kome možete da se žalite i može li u tom slučaju da pomogne turistička agencija? Za TV Prva o toj temi je govorio predstavnik turističke agencije Milan Vasić.
"Dobra stvar je kada putujete preko turističkih agencija da imate predstavnika. Prvo se obratite njemu i on na licu mesta to rešava. To se u 99 posto slučajeva reši na licu mesta. Bilo je naravno i situacija da iz nekog razloga ne može da se reši na samoj destinaciji, ali naravno da putnici imaju pravo i da se žale, pravo da se obrate agenciji po povratku sa putovanja i oni će u tom slučaju biti obeštećeni ako ima osnova", rekao je Vasić.
Objasnio je i koja su prava putnika u ovakvim slučajevima. "Prava putnika su da moraju da dobiju smeštaj istog kvaliteta ili višeg, ili ako govorimo o privatnom smeštaju. Ako govorimo o hotelskom smeštaju takođe moraju da dobiju hotel iste kategorije ili više kategorije, nikako ne mogu da dobiju lošiji smeštaj. Ako dobiju lošiji smeštaj, mogu da budu obeštećeni po povratku, ali to se u praksi retko dešava. Kada putnici putuju preko agencija, to je ono što ih štiti. Mi kao agencija imamo uvid u svaku sobu, znamo kako izgleda, mi to sve moramo da obiđemo pre nego što pustimo u prodaju. Retko se dešava da putnici dobiju nešto što nisu platili. Važno je da se putnici odmah obrate agenciji ako dođe do toga i da se odmah u tom trenutku reaguje", zaključio je Vasić.
BONUS VIDEO:
(TV Prva/MONDO/J.D.)