Mnogi su počeli da kupuju preko Temu aplikacije i postala je za kratko vreme jako popularna u Srbiji, a mnoge je zanimalo da li kupci imaju pravo na reklamaciju za kupljenu robu preko Temu aplikacije?
Marko Dragić iz Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača rekao je za RTS: "Moramo da skrenemo pažnju potrošačima da je to kupovina na sopstvenu odgovornost, tu se ne primenjuje zakonodavstvo Republike Srbije, konkretno Zakon o zaštiti potrošača iz razloga što se Zakon primenjuje isključivo za kupovine na teritoriji Republike Srbije. Ukoliko dođe do potencijalnog problema ili neke reklamacije, potrošač nažalost u tom slučaju nije zaštićen, ali postoji politika privatnosti i zaštita podataka koja garantuje da njihovi podaci neće biti dalje predati trećim stranama."
Od pojave aplikacije Temu u Pošti Srbije zabeležen je porast pošiljki za 30 odsto, a u avgustu se očekuje da se taj broj dodatno uveća za 20 odsto. Procena je da će do kraja godine biti 5 miliona paketa primljenih samo preko Temu-a.
BONUS VIDEO:
(MONDO/J.D.)