Kineska onlajn prodavnica "Temu" već je neko vreme hit među potrošačima, jeftinija verzija Amazona omogućuje bržu, jeftiniju i ugodniju kupovinu, a zaludela je i potrošače u Srbiji, koji mesečno ostavljaju više hiljada dinara, kupujući najviše stvari za kuću, nakit i akssosora, a mnogi su probali i šminku sa Temu-a.
Srbi su već u raznim grupama na društvenim mrežama istražili sve opcije kupovine, povraćaja novca, ostvarivanja popusta, a sada su otkrili i na koji način mogu da vrate neodgovarajuće proizvode:
"Želim da podelim jedno iskustvo, promašila sam dobrano broj za pantalone i majicu i bez ikakavih problema i troškova sam ih lepo vratila i Temu je na moj nalog "prebacio" iznos koliko sam platila u vidu kredita za sledeću kupovinu. Tako da ako nešto promašite, ne sekirajte se, sve možete da vratite", glasila je objava jedne korisnice na Temu, koja je u nastavku objasnila i čitavu proceduru vraćanja porudžbine:
"Potrebno je da na vašem nalogu odete na Vaše porudžbine, nakon čega ćete na turu koja vam je stigla i na kojoj se nalazi proizvod koji želite da vratite. Sa desne strane imate polja: Kupi ponovo, Vaše recenzije, Povraćaj robe gde će vam se izlistati sve što ste kupili, a potrebno je da označite proizvod koji vraćate.nakon popunjavanja označenih polja. Temu će vam potom na stranu vašeg profila poslati QR kod, koji je potrebno da odštampate i sa tom nalepnicom idete u poštu sa porizvodom koji vraćate nazad", objasnila je korisnica kompletnu proceduru za povraćaj robe.
Temu nudi i opciju za refundaciju novca i korekciju cena se, koja se na aplikaciji, takođe, nalazi u oviru sekcije "Vaše narudžbine". Kupci mogu da zatraže povraćaj novca, ukoliko primete da je proizvod koji su već naručili, pojeftinio, nakon čega će im novac uredno biti vraćen na račun i na raspologanju za sledeću kupovinu na aplikaciji.
Da li biste kupili šminku preko Temu aplikacije
(Mondo, I.L.)