• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kampanja "Tako lepa, a tako blizu" urodila plodom

Promotivna kampanja hrvatskog ministarstva turizma "Tako lepa, a tako blizu“ urodila je plodom i ove godine privukla veći broj turista iz Srbije.

Promotivna kampanja hrvatskog ministarstva turizma "Tako lepa, a tako blizu“ urodila je plodom i privukla veći broj turista iz Srbije.

Ministar turizma Damir Bajs je izjavio da je ovo godine na hrvatsko primorje stiglo 25 odsto više gostiju iz Srbije.

Očito da je naziv kampanje koji su u srpskoj javnosti preformulisali u "Tako lepa, a tako skupa", ipak pozitivno delovao.

Ministar je povodom turističke sezone najavio da će se od 21. do 23. oktobra u Bolu na Braču održati Dani hrvatskog turizma, gde će se dodeliti nagrade turističkim firmama i pojedinacima, prenosi "Večernji list."

“Ova manifestacija omogućava da se svi ljudi iz turističke branše nađu na jednom mestu nakon okončane sezone i razmene svoja iskustva u pripremi za iduću - ocenio je ministar Bajs, dodajući kako će manifestacija na dva dana ugostiti i predsednicu Vlade Jadranku Kosor.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image