Prema njegovim rečima, uzrok nemogućnosti spuštanja prednjih točkova aviona, takozvane prednje noge, bilo je "napuknuće metalne ploče koja pokriva senzore u stajnom trapu, odnosno metalne površine koja štiti senzore stajnog trapa od udaraca komada kamenja ili leda kod sletanja".
Nakon preliminarnog izvestaja glavnog švajcarskog istražnog organa, svoje nalaze i mišljenja treba da daju i ostali istražni timovi, pre svega hrvatska Agencija za istraživanje nesreća u vazdušnom, pomorskom i železničkom saobraćaju, kao i inženjeri Kroacija erlajnsa.
Flota hrvatskog nacioanalnog avioprevoznika broji 13 aviona - sedam "erbaseva" i šest "deševa", na kojima su u poslednjih nekoliko sedmica registrovani česti kvarovi i indikacije kvarova, što ih je ostavljalo ili prizemljene ili su, neposredno posle poletanja, morali da se vrate na polazišta.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti