
Hrvatska demokratska zajednica (HDZ) je za predizbornu kampanju za izbore 25. novembra utrošio više sredstava nego sve ostale stranke zajedno, izjavili su predstavnici udruženja GONG i Transparensi Internešenl-Hrvatska (TIH).
HDZ je na oglašavanje potrošio 3,47 miliona evra, a najjača opoziciona Socijaldemokratska partija (SDP) 1,1 milion evra.
Predsednica GONG-a Suzana Jašić i TIH Zorislav Antun Petrović pozvali su političke stranke i kandidate da objave završne izveštaje o finansiranju njihovih kampanja u roku od 30 dana po završetku
izbora, jer bi to bio velik korak za demokratizaciju države i osnovni preduslov za suzbijanje korupcije.
Troškovi oglašavanja u medijima čine samo polovinu ukupnih troškova predizborne kampanje, pa kalkulaciju troškova treba duplirati kako bi se dobila okvirna slika ukupnih troškova u predizbornoj kampanji.
To znači da je HDZ utrošio sedam miliona evra. Za razliku od HDZ, sve ostale stranke potrošile su otprilike onoliko koliko su najavile uoči predizborne kampanje.
(Tanjug)
HDZ je na oglašavanje potrošio 3,47 miliona evra, a najjača opoziciona Socijaldemokratska partija (SDP) 1,1 milion evra.
Predsednica GONG-a Suzana Jašić i TIH Zorislav Antun Petrović pozvali su političke stranke i kandidate da objave završne izveštaje o finansiranju njihovih kampanja u roku od 30 dana po završetku
izbora, jer bi to bio velik korak za demokratizaciju države i osnovni preduslov za suzbijanje korupcije.
Troškovi oglašavanja u medijima čine samo polovinu ukupnih troškova predizborne kampanje, pa kalkulaciju troškova treba duplirati kako bi se dobila okvirna slika ukupnih troškova u predizbornoj kampanji.
To znači da je HDZ utrošio sedam miliona evra. Za razliku od HDZ, sve ostale stranke potrošile su otprilike onoliko koliko su najavile uoči predizborne kampanje.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.