Britanska aviokompanija "Britiš ervejz" postavila je na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" štand na kojem će njeni putnici svakoga dana pre leta moći da se "čekiraju" putem Interneta i odštampaju svoju kartu za ukrcavanje.
Britanska aviokompanija "Britiš ervejz" postavila je na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" štand na kojem će njeni putnici svakoga dana pre leta moći da se "čekiraju" putem Interneta i odštampaju svoju kartu za ukrcavanje.
U periodu najveće opterećenosti aerodroma, taj štand će omogućiti putnicima da se prijave na let putem Interneta i izbegnu redove.
Osoblje "Britiš ervajza" će biti na raspolaganju putnicima kojima je potrebna pomoć ili žele da nauče kako da se prijave na let putem Interneta i sami odštampaju "bording" kartu, navedeno je u saopštenju kompanije.
Štand je postavljen u odlaznom holu aerodroma, neposredno pored kancelarije "Britiš ervejza" i funkcionisaće svakoga dana dva sata pre leta do 31. avgusta.
"Britiš ervejz" ima i sajt www.ba.com pomoću kojeg je uptnicima omogućeno da, i u špicu sezone, maksimalno ubrzaju proces prijave na let.
"Naši putnici se posetom sajta www.ba.com za svega nekoliko minuta mogu registrovati za let i uz pomoć interaktivne mape izabrati željeno sedište u avionu sa bilo kog kompjutera. Registracija putnika za let se može obaviti 24 sata pre poletanja, što omogućava brži prolazak na aerodromu i manje čekanja u redovima", izjavila je Natali Brodnik, direktor "Britiš ervejza" za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju.
Sajt www.ba.com nedeljno poseti 2,5 miliona ljudi, a skoro 600.000 putnika "Britiš ervejza" mesečno se čekira putem Interneta ili pomoću kioska na aerodromima širom sveta.
Putnici iz Beograda koji su regostrovani za let pre dolaska na aerodrom odmah odlaze na pasošku kotrolu ukoliko nose samo ručni prtljag, dok je za one koji predaju prtljag to omogućeno da učine na "fast bag drop" šalterima za brzu predaju prtljaga.
(Tanjug)
U periodu najveće opterećenosti aerodroma, taj štand će omogućiti putnicima da se prijave na let putem Interneta i izbegnu redove.
Osoblje "Britiš ervajza" će biti na raspolaganju putnicima kojima je potrebna pomoć ili žele da nauče kako da se prijave na let putem Interneta i sami odštampaju "bording" kartu, navedeno je u saopštenju kompanije.
Štand je postavljen u odlaznom holu aerodroma, neposredno pored kancelarije "Britiš ervejza" i funkcionisaće svakoga dana dva sata pre leta do 31. avgusta.
"Britiš ervejz" ima i sajt www.ba.com pomoću kojeg je uptnicima omogućeno da, i u špicu sezone, maksimalno ubrzaju proces prijave na let.
"Naši putnici se posetom sajta www.ba.com za svega nekoliko minuta mogu registrovati za let i uz pomoć interaktivne mape izabrati željeno sedište u avionu sa bilo kog kompjutera. Registracija putnika za let se može obaviti 24 sata pre poletanja, što omogućava brži prolazak na aerodromu i manje čekanja u redovima", izjavila je Natali Brodnik, direktor "Britiš ervejza" za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju.
Sajt www.ba.com nedeljno poseti 2,5 miliona ljudi, a skoro 600.000 putnika "Britiš ervejza" mesečno se čekira putem Interneta ili pomoću kioska na aerodromima širom sveta.
Putnici iz Beograda koji su regostrovani za let pre dolaska na aerodrom odmah odlaze na pasošku kotrolu ukoliko nose samo ručni prtljag, dok je za one koji predaju prtljag to omogućeno da učine na "fast bag drop" šalterima za brzu predaju prtljaga.
(Tanjug)