Prodaja Cipiripija - Nestle prodao Silbu
MONDO/Samir Cacan 

Trgovačka marka "cipiripi" uskoro napušta portfolio kompanije "Nestle".

Prodaju domaćeg brenda u petak je najavila i sama multinacionalna kompanija, koja je istakla da će "cipiripi" čokoladne table i krem preći u vlasništvo Silbo grupe, koja u svom sastavu već ima konditorsku fabriku Paraćinka.

Transakcija će, kako je najavljeno, biti obavljena krajem drugog kvartala ove godine, posle završetka odobrenja i završnih uslova, javljaju "Večernje novosti".

"Prodaja 'cipiripija' neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestle Adrijatik", kazala je Jana Mihajlova, regionalni direktor tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestle.

"Cipiripi" ima relativno dugu istoriju, potiče iz pogona nekad velikog Centroproizvoda, i više od 27 godina je na rafovima srpskih trgovina.

Prodaju marke Nestle je najavio kao "kontinuiranu reviziju portfolija". Pojedine spekulacije govore da je razlog prodaje malo lošije poslovanje Nestlea u Srbiji a zvaničnih potvrda za to nema.

Kako se navodi u saopštenju Nestlea, oni su posvećeni poslovanju u našoj zemlji, gde su prisutni 25 godina. U Surčinu imaju svoju fabriku i zapošljavaju 547 ljudi.

Ništa rečitiji, kada je reč o samoj prodaji, razlozima i kupovini, nisu u petak bili ni predstavnici kompanije Silbo, poznate kao dobavljača zaa ovo tržište marki Campina, BMI (Paladin), AIA (Wudy), Zanetti... Od 2007. su vlasnik Mlekare Mladost iz Kragujevca, koju su kasnije prodali Megleu, a konditora iz Paraćina su kupili 2011. godine.

Nestle: Dobrovoljno smo povukli "Cipiripi"

Na svom zvaničnom sajtu oni su objavili da Paraćinka sa zadovoljstvom objavljuje da dodaje "cipiripi" u svoju paletu proizvoda.

"Transakcija uključuje 'cipiripi' kakao-blok i namaze. Na taj način brend na kome su odrasle mnoge generacije građana širom Srbije i bivše Jugoslavije vraća se u domaće vlasništvo. Naš cilj je da omogućimo 'cipiripiju' da raste i razvija se na tržištu jugoistočne Evrope. Ovo je prvi primer snažnog srpskog brenda koji se vraća u srpsko vlasništvo. Kao rezultat toga, moći ćemo da otvaramo nova radna mesta, da povećamo srpski izvoz i dalje razvijamo ovaj važan brend", rekao je rekao je Dejan Simić, generalni direktor "Paraćinke" a. d. Paraćin.