• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Montenegro erlajnz" je strana avio kompanija

Generalni direktor beogradskog aerodroma "Nikola Tesla" Bojan Krišto izjavio je u ponedeljak da je odluka o utvrđivanju cene usluga za crnogorsku aviokompaniju "Montenegro erlajnz", "u kontekstu poslovne politike aerodroma prema zahtevima Evropske unije", prema kojima isti uslovi treba da važe za sve inostrane kompanije.

Generalni direktor beogradskog aerodroma "Nikola Tesla" Bojan Krišto izjavio je u ponedeljak da je odluka o utvrđivanju cene usluga za crnogorsku aviokompaniju "Montenegro erlajnz", "u kontekstu poslovne politike aerodroma prema zahtevima Evropske unije", prema kojima isti uslovi treba da važe za sve inostrane kompanije.

"Odluka jeste politička, ali naša politika je da idemo ka Evropi koja kaže da isti uslovi moraju da važe za sve inostrane kompanije", rekao je Krišto Televiziji B92.

Direktor crnogorskog avioprevoznika "Montenegro erlajnz" Zoran Đurišić rekao je ranije da je odluka o povećanju cena usluga za tu kompaniju na beogradskom aerodromu "posledica crnogorskog priznanja nezavisnosti Kosova".

Krišto smatra da iz poslovnih razloga nije korektno komentarisati međusobne poslovne odnose.

On je kazao da je reč o parama poreskih obveznika Srbije i da ne bi bilo u redu da aerodrom subvencioniše kompanije iz Crne Gore koja je sada druga država.

Krišto je naveo da beogradski aerodrom "pokušava da posluje po evropskim principima" spremajući se za tržišnu utakmicu do koje će doći, "kada se otvori nebo kod nas".

On je ponovio da cene aerodromskih usluga nisu menjane od 2005. godine, ali da je "Montenegro erlajnzu" u međuvremenu istekao ugovor i da se taj avioprevoznik više ne može tretirati kao domaći što je bio u vreme državne zajednice Srbije i Crne Gore.

"Krajnje je jednostavno. Crna Gora je druga država i mi smo u obavezi da se prema 'Montenegro erlajnzu' odnosimo kao prema drugim inostranim avio kompanijama - Lufthanzi, Sviseru", rekao je prvi čovek beogradskog aerodroma.

Zbog povećanja cena aerodromskih usluga, crnogorsko Ministarstvo saobraćaja će predložiti vladi da odgovori recipročnimm merama prema "Jat ervejzu".

To su dogovorili predstavnici crnogorskih vazduhoplovnih vlasti na Satanku kome su prisustvovali ministar saobraćaja Andrija Lompar, direktor Uprave za civilno vazduhoplovstvo Budumir Šaranović, kao i direktori Aerodroma Crne Gore i "Montenegro erlajnza" Milovan Đuričković i Zoran Đurišić.

Generalni direktor "Jat ervejza" Saša Vlaisavljević izjavio je Tanjugu da je u stalnom kontaktu sa predstavnicima Montenegro erlajnza i beogradskog aerodroma u vezi sa problemima zbog najavljenog povećanja cena usluga crnogorskoj avio-kompaniji pokušavajući da doprinese smanjenju tenzija.

Mada je "Jat ervejz" u sve to upleten "ni kriv ni dužan", Vlaisavljević kaže da su njihovi odnosi sa adromima u Beogradu i Podgorici odlični, kao i sa crnogorskim avioprevoznikom i da "niko nema pravo da zaoštrava ili kvari te odnose".

"Moj stav je da niko od nas koji se nalazimo na najistaknutijim pozicijama u domenu vazduhoplovstva u obe države nema pravo da zaoštrava ili kvari odnose i moramo učiniti sve da rešimo probleme u kojima smo se našli", rekao je Vlasavljević.

"Naša namera je da pokušamo da smanjimo tenzije i donesemo zajedničke odluke koje će omogućiti nacionalnim kompanijama korektne uslove, ali i da aerodromi ne budu oštećeni", rekao je Vlaisavljević i dodao da će u tome lično posredovati.

On je kazao da je njegov stav i da relevantni faktori u svetu vazduhoplovstva u regionu moraju imati odličnu saradnju, kao i da "Jat ervejz" na tome intenzivno radi.

Vlaisavljević je isključio mogućnost da "Jat ervejz" bojkotuje beogradski aerodrom kao matičnu luku, kao i da je njegov razgovor sa Đurišićem išao u smeru da se mora imati ekonomska kalkulacija da bi održavali vazdušni saobraćaj između Srbije i Crne Gore.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image