"Ukupno 103 kilometra biće od 18. avgusta u saobraćaju, od Obrenovca do Čačka. Koridor 11 je jako značajan zbog naših građana, jer ćemo konačno zaobići Ibarsku magistralu i imaćemo mnogo bezbedniji put" , rekla je Mihajlović za Hepi TV, saopštilo je Ministarstvo.

Zorana "KAMPUJE" na Koridoru 10: Kontrola kosina

Ona je istakla da će u decembru biti završen auto-put od Surčina do Obrenovca i da će biti ukupno 120 km na Koridoru 11.

"Pripremamo ugovor i za deonicu Novi Beograd - Surčin, koja će biti povezana na Koridor 11 i za dve godine moći ćemo da se vozimo autoputem od Novog Beograda do Čačka", kaže Mihajlović i dodaje da će na jesen biti pušten kompletan autoput ka Bugarskoj, čime će biti završena izgradnja celog Koridora 10 kroz Srbiju.

Ona je istakla da je ulaganje u infrastrukturu važno zbog razvoja zemlje i da Srbija ove i iduće godine počinje da gradi pet novih auto-puteva.

"Već smo počeli radove na deonici Preljina-Požega, koja je važna za povezivanje i ka Crnoj Gori i ka Bosni i Hercegovini. Za auto-put Sremska Rača - Kuzmin već je podignut kamp izvođača i očekujemo da vrlo brzo počnu radovi, a za Moravski koridor, koji je posebno važan za povezivanje Srbije iznutra, usvojen je poseban zakon i očekuje se da Vladina komisija donese kriterijume za izbor izvođača", rekla je Mihajlović.

Ona je istakla da ove godine počinje i izgradnja auto-puta i brze saobraćajnice Ruma-Šabac-Loznica, a naredne godine i prve deonice auto-puta Niš-Merdare, a da je u prethodne četiri godine izgrađeno više od 300 km auto-puteva.

Govoreći o dugom čekanju na granicama, ona je rekla da Srbija kreće u novi projekat kako bi se napravile zajedničke kontrole na granicama sa Rumunijom, Bugarskom, Hrvatskom i Mađarskom, na jednom punktu, umesto postojećih duplih kontrola.

"Mnogo veći izazov je uklanjanje nefizičkih barijera sa članicama EU nego sa zemljama regiona koje nisu članice EU, kao što su Bosna i Hercegovina i Crna Gora, sa kojima ćemo imati zajedničke granične prelaze", rekla je Mihajlović.