"Alitalija" je danas počela novi život kao privatizovana kompanija, prvim letom iz Milana za Sao Paolo bez kašnjenja, uprkos protestu radnika koji se protive kursu kojim je krenuo posrnuli italijanski avioprevoznik.
"Alitalija" je danas počela novi život kao privatizovana kompanija, prvim letom iz Milana za Sao Paolo bez kašnjenja, uprkos protestu radnika koji se protive kursu kojim je krenuo posrnuli italijanski avioprevoznik.
"Alitalija" je 62 godine radila kao državna agencija pre nego što je bankrotirala.
Nova "Alitaija" je privatna firma u vlansištvu grupe italijanskih investitora.
Kompanija Er Frans-KLM (Air France), koja je povuka ponudu da kupi italijanskog avioprevoznika, složila se da plati 322 miliona evra (431,29 miliona dolara) u gotovom i postane manjinski partner sa 25 odsto udela.
Grupa od nekih 25 italijanskih ulagača - uključujući prozvođača skutera Pijađo, guma Pireli i jednog graditelja autoputeva - kupila je bankrotiranu "Alitaliju" od vlade za nešto više od milijardu evra. Tu je uključen i dug kompanije od 625 miliona evra, koji je u međuvremenu narastao na najmanje 3,2 milijarde.
Nova "Alitalija" je tanja od prethodne, sa 148 aviona u odnosu na 173 iz ranije flote i sa 12.500 zaposlenih u odnosu na nekadašnjih 23.000.
Logo kompanije je ostao isti, kao i zelene uniforme posada.
(Beta)
"Alitalija" je 62 godine radila kao državna agencija pre nego što je bankrotirala.
Nova "Alitaija" je privatna firma u vlansištvu grupe italijanskih investitora.
Kompanija Er Frans-KLM (Air France), koja je povuka ponudu da kupi italijanskog avioprevoznika, složila se da plati 322 miliona evra (431,29 miliona dolara) u gotovom i postane manjinski partner sa 25 odsto udela.
Grupa od nekih 25 italijanskih ulagača - uključujući prozvođača skutera Pijađo, guma Pireli i jednog graditelja autoputeva - kupila je bankrotiranu "Alitaliju" od vlade za nešto više od milijardu evra. Tu je uključen i dug kompanije od 625 miliona evra, koji je u međuvremenu narastao na najmanje 3,2 milijarde.
Nova "Alitalija" je tanja od prethodne, sa 148 aviona u odnosu na 173 iz ranije flote i sa 12.500 zaposlenih u odnosu na nekadašnjih 23.000.
Logo kompanije je ostao isti, kao i zelene uniforme posada.
(Beta)