Gumeni opanak iz Tigra prodaja u Japanu

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija

Japanci "poludeli" za srpskim opancima, prave ih i u raznim bojama

Autor mondo.rs Izvor rts
Autor mondo.rs Izvor rts

Poslednjih meseci na velika vrata, kao modni detalj, vraća se i najstariji i najpoznatiji "Tigrov" proizvod – gumeni opanak.

Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Posebno je interesantan Japancima, a preko te azijske zemlje, opanak će svoje kupce dobiti u Evropi i Americi.

Tradicionalni gumeni opanak, takozvani "piroćanac", koji se u "Tigru" proizvodi već osam i po decenija, poslednjih nekoliko godina dobio je i svoje naslednike u raznim bojama, navodi RTS. Vrhunskog su kvaliteta, a izrađuju se isključivo ručno za zahtevna tržišta od Balkana do Dalekog istoka.

Radnica Marija Antić kaže da se norma povećala u odnosu na period kada je počela da radi ali sve je to, dodaje, prihvatljivo.

GUMENI OPANCI iz Srbije osvajaju svet!

"Zahtevi kupaca su sve stroži i stroži, znači svaki novi model je praktično za njih viši rang u odnosu na predhodno usvojene modele. Veoma je stroga kontrola i ulaznih materijala i procesa proizvodnje i same završne kontrole proizvoda", objašnjava Marina Petrović, rukovodilac službe TT razvoja.

Godišnje se u "Tigru" proizvede pola miliona opanaka, a povećanje potražnje uslovilo je da su se izrađivali i tokom leta, kada nije sezona, jer opanak ima stalne kupce i veliko tržište. Saradnja sa Japancima, pak, za "Tigrovce" predstavlja izazov i novu perspektivu.

"Što se tiče interesovanja Japanaca bilo je usmereno, pre svega na te različite boje opanaka i na dečje modele. Naš novi opanak koji je nešto modifikovan u odnosu na 1935. godinu će biti zapakovan u ekskluzivnu ambalažu i na tržištu će nositi totalno neku drugu vrednost i ući će u novi cenovni segment", napominje Vladimir Ilić, generalni direktor kompanije "Tigar AD"

Iako osvajaju nova tržišta , u "Tigru" se bore sa starim dugovanjima, a u toku je i postupak UPPR-a i traženje eventualnog partnera za privatizaciju. Nadaju se dobrom ishodu, s obzirom na to da su posao obezbedili za naredne dve, tri godine.

Već su dobijeni tenderi za proizvodnju specijalne obuće za Švedsku i Finsku armiju, a sa svojim stalnim kupcima pripremaju proizvodnju i novih modela.

Povezane vesti

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Kvrga

Samo Japanci .

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader