• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

U susret Erdoganu: SVE o budućem autoputu Beograd-Sarajevo

Izvor MONDO/Tanjug

U utorak će, u prisustvu predsednika Srbije i Turske, Aleksandra Vučića i Redžepa Tajipa Erdogana, svečano biti označen početak radova na autoputu Beograd - Sarajevo.

 Autoput  Beograd - Sarajevo - otvaranje radova - Vučić i Erdogan Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

To će biti učinjeno deset meseci od potpisivanja komercijalnog ugovora za izradu planova detaljne regulacije, projektovanje i izgradnju deonica saobraćajnice u koju će biti uloženo 250 miliona evra.

Ovaj autoput, značajan za povezivanje celog regiona, gradiće se, prema informacijama koje je Tanjug dobio od Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, u dva pravca: Bijeljina - Sremska Rača (granica sa BiH) - Kuzmin i Požega - Kotroman (granica sa BiH).

I OVO ĆE VAS ZANIMATI

Komercijalni ugovor za izradu planova detaljne regulacije, projektovanje i izgradnju deonica potpisan je, inače, 19. decembra 2018. godine u Beogradu, a ovaj strateški dokument potpisali su potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović, v.d. direktora "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak i predsednik turske kompanije "Tašjapi" Emrualh Turanli.

Vrednost Komercijalnog ugovora je 250 miliona evra i obuhvata pripremu planske, projektne i tehničke dokumentacije i izvođenje radova na deonici Sremska Rača-Kuzmin - ukupno 225 miliona evra - i pripremu projektne i tehničke dokumentacije za deonicu Požega-Kotroman - 25 miliona evra.

Projekat će se finansirati iz zajma turske Eksim banke i budžeta Republike Srbije.

Autoput Beograd-Sarajevo, deonica Bjeljina-Sremska-Rača-Kuzmin - veza sa autoputem E-70, Beograd-Zagreb - ima dužinu od oko 18 kilometara.

Komercijalnim ugovorom predviđeno je da Tašjapi izradi kompletnu plansku i tehničku dokumentaciju i to Planove detaljne regulacije, Studiju opravdanosti sa idejnim projektom, Projekat za građevinsku dozvolu i Projekat za izvođenje, te izvođenje radova na izgradnji.

Pripremni radovi na izgradnji mosta na Savi u Sremskoj Rači, na deonici autoputa Kuzmin - Sremska Rača, počeli su inače krajem avgusta ove godine i radi se na raščišćavanju terena, izgrađen je kamp izvođača.

Deonica je, objašnjavaju nadležni, projektovana kao klasičan autoputni profil sa dve vozne i jednom zaustavnom trakom (za svaki smer vožnje) i srednjim razdelnim pojasom, za brzinu od 130 kilometara na čas.

Deonica autoputa od Kuzmina do Sremske Rače, dužine oko 18 kilometara, projektuje se kao deo budućeg autoputnog pravca prema Bijeljini.

Početak saobraćajnice najvišeg putnog ranga predviđen je u blizini postojeće takozvane denivelisane raskrsnice Kuzmin, preko koje je ostvarena veza sa državnim putem koji ide kroz naselja Kuzmin i Bosut, a sve do postojećeg graničnog prelaza kod Sremske Rače.

Glavni objekat na trasi autoputa je most preko reke Save kod Sremske Rače, a dužina mosta je oko 1,3 kilometara.

Pored mosta preko reke Save, predviđena je i izgradnja graničnog prelaza.

Dalje, autoput E-761, deonica Požega-Užice-Kotroman (granica sa BiH), dužine oko 60 kilometara sa Koridorom 11 povezuje se u Požegi, a od Požege preko Moravskog koridora (E-761) se povezuje u Pojatama sa Koridorom 10.

Od tehničke dokumentacije za ovu deonicu, kažu u ministarstvu, usvojena je Prethodna studija opravdanosti sa generalnim projektom, koju je Reviziona komisija usvojila 2010. godine.

Potrebno je još, dodaju, izraditi preostalu tehničku dokumentaciju, a što je obuhvaćeno komercijalnim ugovorom sa kompanijom Tašjapi.

Povezane vesti



Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Makarije Otac

Nek vam prvo pokaže kako se postavlja kaldrma

arangel

Jedan kilometar autoputa, 14 miliona evra.Put koji prolazi kroz ravnicu, gde nema brda, tunela, nadvoznjaka i slicno.Nisam gradjevinac, ali mislim da je ovo previse

special image