Njegov konglomerat Relajans industriz lansirao je uslugu raznošenja namirnica, kojom želi da se takmiči sa Amazonom na indijskom tržištu, gde "u lokalu" kupuje većina od oko 1,7 milijardi Indijaca.

Kompanija namerava da iskoristi svoju ogromnu mrežu klijenata koji koriste mobilne aplikacije, kako bi proširila biznis, prenose svetske mreže.

Poduhvat su lansirale dve kompanije u okviru Ambanijevog carstva, Rilajans ritejl i Rilajans đio, a prozvan je ĐioMart.

Korisnicima se nudi "besplatna i brza dostava" za listu namirnica, na kojoj je trenutno oko 50.000 proizvoda.

Za razliku od rivala, ĐioMart će preko aplikacije povezivati kupce sa lokalnim prodavnicama, umesto da sam isporučuje robu.

Onlajn kupovina namirnica u Indiji je u tek povoju i procenjuje se da trenutno imati obrt od 870 miliona dolara godišnje.

Takvu vrstu usluge koristi samo 0.15 odsto stanovništva.

Analitičari, međutim, predviđaju da bi taj sektor mogao da do 2023. godine dostigne prodaju na godišnjem nivou od 14,5 milijardi dolara.

Bogatstvo Mukeš Abanija procenjuje sa na 60 milijardi dolara, i s tom cifrom er početkom prošle godine probio u Top ten svetskih bogataša na čuvenoj Forbsovoj listi.