Rok za dostavljanje ponuda je 15. april, kada je i javno otvaranje ponuda, objavljeno je na sajtu Direkcije, a rok za završetak gradnje ledolomca je 24 meseca.
Projektnu dokumentaciju su izradile firme Albatros dizajn iz Novog Sada i Numerik marine iz Beograda.
Budući ledolomac na Dunavu, od granice s Mađarskom do Beograda, treba da bude dugačak 40 metara i širok devet metara, s gazom od 1,7 metara.
Brod treba da bude takav da može da radi i u "operacijama bočnog tegljenja drugih plovnih objekata".
Ledolomac je "projektovan kao jednopalubni, dvopropelerni s fiksnim krilima i balansnim kormilima, sa mašinskim prostorom u srednjem delu", navodi Direkcija za vode Srbije i dodaje da ;bi trebalo da može da oko deset dana plovi ;bez dopunjavanja rezervi goriva, ulja i vode.
Imao bi stalnu posadu do sedam ljudi koji bi boravili na brodu, uz mesto za još troje.
Ponuđač izgradnje ledolomca mora da u poslednje tri godine ima bar 450 miliona dinara prihoda od gradnje brodova.
Po ranijim najavama predstavnika Vlade Srbije, nabavka jednog ledolomca košta od 2,5 do tri miliona evra.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Manje smo kukali, ružno je da se tako omalovažava": Zvezdin MVP Filip Petrušev traži više poštovanja
"Pakao i košarkaška Nigerija": Zoran Savić objavio snimak posle poraza Partizana u finalu Kupa