Rok za dostavljanje ponuda je 15. april, kada je i javno otvaranje ponuda, objavljeno je na sajtu Direkcije, a rok za završetak gradnje ledolomca je 24 meseca.
Projektnu dokumentaciju su izradile firme Albatros dizajn iz Novog Sada i Numerik marine iz Beograda.
Budući ledolomac na Dunavu, od granice s Mađarskom do Beograda, treba da bude dugačak 40 metara i širok devet metara, s gazom od 1,7 metara.
Brod treba da bude takav da može da radi i u "operacijama bočnog tegljenja drugih plovnih objekata".
Ledolomac je "projektovan kao jednopalubni, dvopropelerni s fiksnim krilima i balansnim kormilima, sa mašinskim prostorom u srednjem delu", navodi Direkcija za vode Srbije i dodaje da ;bi trebalo da može da oko deset dana plovi ;bez dopunjavanja rezervi goriva, ulja i vode.
Imao bi stalnu posadu do sedam ljudi koji bi boravili na brodu, uz mesto za još troje.
Ponuđač izgradnje ledolomca mora da u poslednje tri godine ima bar 450 miliona dinara prihoda od gradnje brodova.
Po ranijim najavama predstavnika Vlade Srbije, nabavka jednog ledolomca košta od 2,5 do tri miliona evra.
Zvezda nastavila sa porazima u Evroligi: Mirotić ponovo koban za crveno-bele
Crvena zvezda ispada iz Top 6 Evrolige: Partizan može da sustigne crveno-bele, pogledajte tabelu
Katastrofa za Crvenu zvezdu, Džoela Bolomboja izneli sa terena: Nije mogao da hoda, svi se uhvatili za glavu
Janis Sferopulos digao glas na konferenciji: Svi nas vide na F4, a mi u istoriji nemamo pobedu u plej-ofu
Mirotić otkrio zašto je tražio da igra protiv Zvezde: Zbog njega je Olimpija pobedila u Beogradu